Skip to content

נפלתם בפח, הם ניצחו – החוקים ממשיכים להגיע

אתם עבדים של השלטון, כי אתם לא נלחמים נגד מותה של הדמוקרטיה. אחרי חוקי משטרת המחשבות של ליברמן וביטול האופוזיציה, אנחנו כנראה חיים בסרט מדע בדיוני של האלף הבא, או כפרק בסדרת הטלוויזיה הגאונית "מראה שחורה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הרשו לי להפריע את מנוחתכם עם העובדה שאתם עבדים, לא בכאילו עבדים, אלא עבדים באמת, בחוק. לפני שלושה ימים הפכה מדינת ישראל להיות תֵּיאוֹקְרַטְיָה חילונית, משטר הרואה באל את השליט הישיר של החברה והמדינה והגורס כי חוקיו הם החוקה הלגיטימית היחידה. האל החדש שלנו לבש צורה גשמית של שלטון ימני ניאו-נאור וסובלני רק למי שהוא כמותו. קוראים לו היום ביבי נתניהו, אבל מחר זה יהיה איווט ליברמן או יאיר לפיד, שכבר משוכנע מעל לכל ספק שהוא אל.

צייר: מאיר מירב

המשטר הקיים שלנו החליט שאין יותר צורך בדמוקרטיה, והם יחליטו בשביל כולנו מהי הדמוקרטיה הרצויה. ביבי וליברמן מתרגלים עלינו ניסויים שלטוניים וצבאיים, ולפיד הצטרף לחגיגה בניסויים כלכליים וקליניים במיוחד. האופוזיציה בראשותה של הגברת שלי יחימוביץ' נחה על משכבה בשלום. מנוחתכם שלכם לא הופרעה בכלל, בניגוד גמור להעלאת מחיר הסיגריות, ובכל מקרה גם בכלא השלטונות מחלקים סיגריות לאסירים. הם העבירו חוקים שאומרים כי האופוזיציה השלטונית לא יכולה להגיש הצעת חוק להפלת הממשלה ("אי אמון") אלא בהגשת הצעה של 61 ח"כים, שזה הרוב. אבל הרוב זו הממשלה, הקואליציה. לפיכך, אין צורך באופוזיציה, אפשר בכלל לפטר אותם. אם נתחזק בפראנויה, אז גם החליטו עבורכם, העבדים שמשרתים את השלטון, שאם מאסתם בו, הנבחרים האחרים מהאופוזיציה לא צריכים יותר רוב דמוקרטי רגיל להפלת ממשלה, אלא רוב חדש של 65, שזה רוב יותר גדול.

תודות לחוקים האלו ולשלי יחימוביץ' הכושלת, אין יותר אופוזיציה בישראל, ואין יותר מפלגות שמייצגות אתכם, כי העלו את אחוז החסימה על דרך צלחה במונופול הזה, רק כדי להתנקם במפלגות הערביות, כי הן לא יעברו בבחירות הבאות. אחוז החסימה  הגבוה דווקא משרת את מפלגות השלטון, הגדולות, כי הוא הופך אותן לגדולות יותר. תקבלו עוד ביבי ועוד ש"ס. האמת, דווקא כאן אני שמח שנרדמתם, כמצוות השלטון, ואתם למעשה כורים עבורו עוד ממון, ולא תשימו לב שלמדינה היהודית שלכם, הנפלאה מבית היותר של ביבי-איווט-בנט-לפיד תכנס בבחירות הבאות מפלגת "ערבים" אחת ויחידה, גדולה מאוד, עם אחוזי הצבעה כאלו שיביאו לה 25 מנדטים. אז יהיה שמח, כי משלטון ימני תאוקרטי נעבור לשלטון ימני צבאי, עם גטאות.

בחרתם בסלב טלוויזיוני, עשיר, שבע ומנותק

אתם עבדים של שלטון, כי אתם ממשיכים לקנות את התרגילים של מלחמות ואיומי סרק בטחוניים בשביל להצדיק את התקציבים והג'ובים במערכת הביטחון, וחשוב יותר, את הפחד הקיומי שלכם מערבים כמו אסד ואיראן. ניסיתם לברוח מזה בבחירות האחרונות, אבל הלכתם על בטוח, בחרתם בסלב טלוויזיוני, עשיר, שבע ומנותק, שמחזיק בדעות ימניות כלכליות מבית אבא, ורק התחפש לשמאלני סוציאליסט יפה נפש מאחורי טורים בעיתון של נוני. נפלתם בפח, הם ניצחו. החוקים ממשיכים להגיע. אחרי חוקי משטרת המחשבות של ליברמן וביטול האופוזיציה, אנחנו כנראה חיים בסרט מדע בדיוני של האלף הבא, או כפרק בסדרה הגאונית "מראה שחורה".

אתם עבדים של השלטון, כי אתם לא נלחמים נגד מותה של הדמוקרטיה. טוב לכם, נוח לכם להתעלם שחצי מהעם הזה נשאר ללא ייצוג אקטיבי בכנסת וללא כלים להפיל את השלטון הקיים. אתם עבדים של השלטון, כי השלטון הבא של יאיר לפיד יחליט למנות אותו למלך לזמן בלתי מוגבל, כשם שעשה במפלגה שלו, או כמיטב המדינות הנאורות בעולם. ברצותו יישאר בתפקיד וימטיר עלינו מאורו הקסום, וברצונו יפרוש לפנסיה עם מוניומנט גדול משל ביבי.

זה עבר בשקט, כל כך בשקט שזה מפחיד לראות את התשקורת משתפת פעולה עם קץ מדינת ישראל הדמוקרטית.

"היום שוב העלו לנו מיסים. ממשלת נתניהו ממשיכה לדרוס את מעמד הביניים ומעמידה אותו במצב בלתי נסבל…..צריך לכסות על ידי קיצוץ בהתנחלויות…..במקום זאת הם בוחרים להכניס את ידם פעם אחר פעם לכיסו של הציבור שעובד, משרת וסוחב את כל המדינה על הגב…..לא ניתן לממשלה להמשיך להתנכל לכם. – יאיר לפיד, ינואר 2013". בלבולי ביצים של בחירות לעבדים.

הלפיד הזה הפיל אתכם עכשיו בפח העבדות הכלכלי, נעל את האזיקים על ידיכם, את הטבעת על צווארכם, ואת המשקולות על רגליכם. אתם מובלים בשלשלאות נירוסטה מקרקשות לעבודה ובחזרה. לפיד החליט לקחת מכם, ורק מכם, את הכסף. לפיד החליט לא לקצץ בהתנחלויות, כי בנט זה אח. לפיד החליט לא להטיל מס על רווחים כלואים של מאה מיליארד שקל שגדלים מיום ליום. לפיד החליט לא להוריד דרסטית את תקציב מערכת הביטחון ואת הפנסיות הצבאיות. לפיד החליט לא למסות מחדש את הגז. לפיד החליט לא למסות את ירושות העתק. לפיד החליט לא לגעת בוועדים העשירים. לפיד החליט לא למסות דירה שנייה ושלישית להשקעה. לפיד החליט לא למסות את הפנסיה ואת קופות הגמל למי שמרוויח מעל התקרה, בעיקר עובדי ממשלה. לפיד החליט לא לשנות את שלטון ביבי, זה שיצאתם נגדו בקיץ לפני שנתיים. הצדק החברתי לא מת, הוא רק שונא חרדים. לפיד החליט.

מכל המיסים המתייקרים עכשיו, שניים מרגיזים באופן קיצוני ורשומים כולם על לפיד, שלקח את מגירת המסים המאובקת של פצצות חברתיות וניער אותה היטב. המס הראשון הוא המס בגובה 3.5% לכל מי שמחליף דירה. קניתם לפני 15 שנה דירה והמשפחה גדלה? אתם רוצים למחזר משכנתא לדירה יותר גדולה, נניח שישה חדרים מפוארת בפתח תקווה? אולי בכלל עברתם לגור בעיר אחרת בגלל מקום מגורים ונשארתם עם דירה בגודל זהה? ומה אם חלילה ירדתם ברמת החיים ואתם נאלצים למכור את הקיים ולעבור לדירה קטנה יותר בשביל להתאים את ההכנסות להוצאות? אז כולכם על הזרבובית של לפיד, אתם תשלמו מס חדש ומיוחד, כי אצל לפיד אתם כבר נחשבים עשירים, כי ברוב חוצפתכם כבר הייתה לכם דירה, אחת. לפיד משאיר אתכם קטנים ואומללים בלי עתיד בלי תקווה. בערך עוד 50-100 אלף שקל לדירה, לא כולל מע"מ. וזה השני, המע"מ. אין מה להרחיב. מי שאין לו, נדפק הכי הרבה מהמע"מ.

באמת אף אחד לא תוהה איזה שינוי יהיה כאן בעוד שנתיים? מה בדיוק מבטיחים לנו? מה התוכנית? האם מחיר החשמל שעלה זמנית בלבד, ירד כמובטח על ידי ביבי לאחר שהגז יגיע (הוא כבר הגיע!)? האם המיסים יירדו בעוד שנתיים? איפה הכסף שהולך לטובת צמיחה? איזו צמיחה מתוכננת? איך עוצרים בור תקציבי עם מיסים מחד גיסא אבל מעלים את הבור עם העלאת הגירעון מאידך גיסא? למה שר אוצר לא בא עם תוכניות מהבית שמגבות את הסיסמאות?

לפיד לא מביא אף לא בשורה כלכלית אחת טרייה. שינוי מובטח אין שם, והלפיד אותו הביבי של קיץ 2011. תצביעו לו,  כי הרי אתם עבדים של המדינה. תמיד תהיו.

[related-posts title="עוד בנושא המסים החדשים"]

2 Comments

  1. Dave Solomon
    10 במאי 2013 @ 4:02

    Lapid is good for Israel

    Jews around the world support Lapid

    • עמית מנדלזון
      10 במאי 2013 @ 11:33

      speak for yourself, jews around the world do not have to pay the price for this miserable support

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן