Skip to content

אופנה מכל הלב | תצוגת אופנה למען ילדים עם בעיות נפשיות

ביום שישי האחרון התקיימה תצוגת אופנה ייחודית, שכל הכנסותיה קודש למחלקות לבריאות הנפש לילדים בבתי החולים רמב"ם ושניידר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כל מי שמרגישה מתוסכלת כשהיא הולכת לתצוגת אופנה, משום שעל דוגמניות בת 18, שלובשת בגדים במידה 38, הכל נראה טוב יותר, הייתה מוצאת נחמה בתצוגה שנערכה בבוקר יום שישי האחרון.

כארבעים נשות עסקים וחברה, בשנות ה-40, 50 ו-60 לחייהן, הגשימו בבוקר זה חלום (כמוס) וצעדו על המסלול. המפיק מוטי רייף, שנקרא לארגן את בוקר ההתרמה, החליט שאת מקומן של הדוגמניות יכבשו "נשים אמיתיות". רייף גייס למשימה מעצבי אופנה ישראלים מובילים, ביניהם ירון מינקובסקי, גדעון אוברזון, דורית בר אור, רונן חן, רינה צין, גלית לוי, אלון לבנה וגם אמריקאי אחד – אלי טהרי, שתרמו פריטים מקולקציות שלהם.

כוכבת המסלול הייתה השמלה – מאורך ברך ועד מקסי, המכנסיים היו במיעוט ונעלי הפלטפורמה לא היוו מכשול לניצחון הנשים על המסלול. הצבע השחור היה הצבע השולט, נקודות הצבע היו הצהוב שעתיד לככב בקיץ הקרוב, הכחול והורוד.

בין הצועדות על המסלול היו יעל חולדאי – הגברת הראשונה של תל-אביב, אורנה דץ שגם הנחתה את הבוקר, עופרה רייף שמלצר שהוריה אירחו את האירוע בביתם, הזמרת עינת שרוף ששמחה להכריז על המסלול שרזתה 10 קילוגרמים, קרוליין לנגפורד שהגיעה הישר משדה התעופה, מיכאלה ברקו שכבשה את המסלול, לאה שנירר המעושרת שנראתה ממש מאושרת ואילנית באומן הזוהרת.

הכנסות תצוגת האופנה היו קודש לשיפור איכות הטיפול בילדים ונוער המטופלים במחלקות לרפואה פסיכולוגית במרכז שניידר ובבית החולים רמב"ם.

תצוגת אופנה. צילום: רונית מטיאס

תצוגת אופנה. צילום: רונית מטיאסתצוגת אופנה. צילום: רונית מטיאסתצוגת אופנה. צילום: רונית מטיאסתצוגת אופנה. צילום: רונית מטיאסתצוגת אופנה. צילום: רונית מטיאס

תצוגת אופנה. צילום: רונית מטיאס

תצוגת אופנה. צילום: רונית מטיאס

* * *

צילומים ועריכה גרפית: רונית מטיאס

* * *

[related-posts title="עוד במדור אופנה ועיצוב:"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן