Skip to content

חשד לרצח בבת ים – שוטר ירה באשתו והתאבד

הבעל, שוטר מג"ב, ירה בבת זוגו על פי הערכות המשטרה וניסה לשים קץ לחייו בירייה. הוא נפצע באופן אנוש ומת מאוחר יותר מפצעיו. לזוג תינוק בן שנתיים. השוטר הזעיק למקום את גיסו ואת המשטרה לפני שהתאבד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הערב (יום ראשון ) סמוך לשעה 17:40 התקבלה הודעה במוקד מד"א ובמשטרה על יריות בתוך דירה בבת ים. כוח משטרה שהגיע לרחוב הרצל במערב העיר, מצא בדירה שני בני זוג ירויים. הבעל (30), שוטר מג"ב, ירה על פי הערכות המשטרה בבת זוגו, סוהרת במקצועה, וניסה לשים קץ לחייו בירייה. הוא נפצע באופן אנוש ומת מפצעיו. לזוג תינוק בן שנתיים וכנראה היה בבית בעת הירי.

(צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל)
(צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל)

הפרמדיקים ממד"א ניסו לבצע בו פעולות החייאה והעבירו אותו לבית החולים וולפסון, אך הוא נפצע באורח אנוש ומת מפצעיו. גם באישה ניסו לבצע פעולות החייאה במקום, אולם חרף מאמציהם נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותה כבר בשטח. המשטרה חוקרת, ולפי שעה עוד לא ברור מהו המניע ומהן נסיבות המעשה. האקדח בו בוצע הירי נמצא בזירה.

מפקד משטרת איילון מסר, כי האיש התקשר למשטרה והודיע כי ירה באשתו וביקש שיגיעו למקום. הוא הספיק גם להתקשר לגיסו ולהודיע לו שירה באחותו וכי הוא עומד להתאבד. הוא ביקש גם ממנו להגיע לביתם.

לפני כשלושה ימים, נעצר אדם אחר בחשד לרצח אשתו בתל אביב. על פי החשד, התקשר הגבר למוקד המשטרה בליל שישי האחרון והודיע כי רצח את אשתו. כוחות משטרה שהגיעו לרחוב ורד בשכונת התקווה, מצאו את החשוד ישוב בחדר השינה, ולצידו מוטלת גופתה של יוליה וינוקורסקי (64), עם סימני דקירות בפלג גופה העליון, וללא רוח חיים. הבעל נעצר במקום אך לא שיתף פעולה.

עוד נודע, כי שעתיים קודם לכן, הוזעקה המשטרה לשמע קולות צעקות וטריקת דלתות בבית החשוד ברצח. שוטר שהגיע למקום, הבחין, מבעד לחלון הדירה, בבעל משוטט בדירה והחליט כי אין מקום להתערבות, לא נכנס והלך לדרכו.

זירת הרצח (צילום: דב קנטור, יחידת הצילום מחוז ת"א)
זירת הרצח בשכונת התקווה (צילום: דב קנטור, יחידת הצילום מחוז ת"א)

מהמשטרה נמסר כי התנהגות השוטר הייתה בלתי תקינה. בעקבות כך הורה מפקד המחוז, ניצב אהרון אקסול, לפתוח בהליכים משמעתיים כנגד אותו שוטר, לאחר ש"לא פעל כמצופה משוטר במילוי תפקידו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן