Skip to content

נתניהו נפרד מצביקה האוזר: "למלא את מקומך זה לא דבר פשוט"

הממשלה אישרה פה אחד את מינויו של הפרקליט הצבאי הראשי לשעבר, אביחי מנדלבליט, למזכיר הממשלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עוד לפני הדיון בקיצוצים ובגזירות, נפרד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ממזכיר הממשלה היוצא צביקה האוזר. הממשלה צפויה לאשר היום את מינוי מחליפו: עו"ד אביחי מנדלבליט, שהיה הפרקליט הצבאי הראשי.

"אני רוצה קודם כל לפתוח בדברים עליך, צביקה (האוזר)", פתח ראש הממשלה למזכיר הממשלה היוצא. "אתה מסיים שנים של עבודה מסורה, מקצועית, בלתי שגרתית, עם חשיבה יצירתית מחוץ לקופסה ודברים שהרבה פעמים סייעו לי ולממשלה, כתוצאה מזה גם למדינה, וחלקם עוד ייוודעו בהמשך. אני חושב שאתה עשית את זה בצורה יוצאת מן הכלל, יוצאת דופן, ואני רוצה לשבח במיוחד את העובדה שאתה היוזם ובמידה רבה גם המוציא לפועל של תוכנית מורשת.

נפרד ממזכיר הממשלה האוזר: "עבודה מסורה, מקצועית, בלתי שגרתית". (צילום ארכיון: אבי אוחיון/לע"מ)
נפרד ממזכיר הממשלה האוזר: "עבודה מסורה, מקצועית, בלתי שגרתית". (צילום ארכיון: אבי אוחיון/לע"מ)

"תוכנית מורשת היא תוכנית שנועדה לקחת ולחבר את כל חלקי העם, חילונים ודתיים כאחד, סביב המורשת העתיקה והחדשה שלנו", אמר נתניהו. "אני חושב שזו מהפכה גדולה בביצור היסודות המשותפים לנו שמגדירים את הסיבה שבגללה אנחנו פה וכמובן מבטיחים את ההזדהות של הדורות הבאים עם המפעל הציוני והיהודי. אני זוכר שאתה העלית את הרעיון הראשון של שימור אתרים ראשוני בקדנציה הראשונה שלי כראש ממשלה. חמישים אתרים וביניהם תל-חי – ואז זה התפתח, בלי עין הרע. זה בזכותך ואני רוצה להודות לך גם על כך, ובשם הממשלה כולה ואני מאמין גם שמהעם.

אביחי מנדלבליט - מזכיר הממשלה הבא (צילום: ויקיפדיה)
אביחי מנדלבליט - מזכיר הממשלה הבא (צילום: ויקיפדיה)

"למלא את מקומך זה לא דבר פשוט אבל חיפשתי אדם שיש לו רקע לא פחות מרשים וביקשתי מהאלוף אביחי מנדלבליט, שהוא היה הפרקליט הצבאי הראשי, לעשות זאת", אמר ראש הממשלה. "אני בטוח שהוא מביא איתו כישורים נרחבים למשימה הזו, משפטיים ואחרים, גם הכרה של הנושאים הביטחוניים שגם עניינו אותך מאוד, ואני אביא את מינויו בפני הממשלה היום בתקווה ובברכת הצלחה שתמשיך את ההצלחה שלך".

מינויו של מנדלבליט אושר פה אחד בממשלה והוא נכנס כבר היום לתפקידו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן