Skip to content

דירוג האשראי של גזית-גלוב הועלה ל -ilAA עם אופק יציב

S&P Maalot: "תחזית הדירוג היציבה משקפת את הערכתנו כי הקבוצה תמשיך לנקוט במדיניות וצעדים, שיתמכו בהמשך מגמת השיפור הפיננסי ובשמירה על נזילות מספקת ויציבות תפעולית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת הדירוג S&P Maalot מעלה את דירוג האשראי של גזית-גלוב מרמה של +ilA לרמה של -ilAA עם אופק יציב.

S&P Maalot מציינת בדו"ח הדירוג שלה, בין היתר, כי ירידה עקבית במינוף הפיננסי ושיפור מתמשך בפרופיל הפיננסי בהתאם לאסטרטגיה של הקבוצה הביאו לשיפור ניכר במינוף וביחסי הכיסוי של הקבוצה וכי הפעילות שלה מציגה שיפור הן ברמת ההכנסות והן בפרמטרים התפעוליים של חברות הבנות, תוך גידול בהיקף הנכסים.

כמו ן ציינה S&P Maalot, כי "תחזית הדירוג היציבה משקפת את הערכתנו כי הקבוצה תמשיך לנקוט במדיניות וצעדים, שיתמכו בהמשך מגמת השיפור בפרופיל הפיננסי במקביל לשמירה על נזילות מספקת ויציבות תפעולית".

רוני סופר, מנכ"ל החברה מסר: "אנו רואים חשיבות רבה בשיפור דירוג האשראי של החברה. העלאת הדירוג ע"י חברת S&P Maalot מהווה עבורנו הכרה נוספת באיכות האשראי של החברה. השיפור בדירוג האשראי הינו תוצאה של מהלכי חיזוק מבנה ההון, הורדת המינוף והגדלת הנזילות שביצענו במהלך השנים האחרונות וכן השיפור בתיק הנכסים של הקבוצה, לרבות רכישת נכסים איכותיים באיזורים אורבאניים צומחים ומחזור הון של נכסים שאינם בליבת העסקים שלנו.
אנו מאמינים כי העלאת הדירוג של החברה והעלאות הדירוג של כל חברות הבנות הציבוריות שלנו ימשיכו ויתמכו בהגדלת הנגישות לשוקי ההון בארץ ובעולם ויסייעו לנו לממש את האסטרטגיה העסקית שלנו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן