Skip to content

הללויה, יופי של גשם יצא לו

היום (ד') יצא לאור "גשם" של מאיר בנאי בביצוע חדש ורוקיסטי של הזוכה בתחרות "הללויה 2011", שנערכה בקיץ האחרון בהשתתפות זמרים יהודים צעירים מרחבי העולם                                   הזוכה המאושר באולפן. קליינברג (מימין) ולוי מאת זוהר מלאכי אדם קליינברג בן 21 ממקסיקו, הוכתר בקיץ האחרון כזוכה הגדול ב"הללויה 2011". עכשיו, לאחר הזכייה, הוא מוציא דואט משותף עם מומי לוי – גרסה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היום (ד') יצא לאור "גשם" של מאיר בנאי בביצוע חדש ורוקיסטי של הזוכה בתחרות "הללויה 2011", שנערכה בקיץ האחרון בהשתתפות זמרים יהודים צעירים מרחבי העולם                                  

הזוכה המאושר באולפן. קליינברג (מימין) ולוי

מאת זוהר מלאכי

אדם קליינברג בן 21 ממקסיקו, הוכתר בקיץ האחרון כזוכה הגדול ב"הללויה 2011". עכשיו, לאחר הזכייה, הוא מוציא דואט משותף עם מומי לוי – גרסה חדשה ורוקיסטית לשיר  "גשם" של מאיר בנאי, שגם כתב והלחין. רועי זוארץ עיבד את הגרסה החדשה, שיצאה היום, והמפיק המוזיקלי הוא צביקה כגן.

"הללויה 2011" היא תחרות שירה עולמית לצעירים יהודים בתפוצות, פרי יוזמתו של המייסד והמפיק איתן גפני. במסגרת המיזם, שנערך בקיץ האחרון, צעירים יהודים, בגילי 26-16, בוחרים  שיר, מבצעים אותו מול המצלמה ומעלים אותו ל- You Tube. הצעירים שהגיעו לשלב הגמר באו לביקור של שלושה שבועות בישראל, שבשיאו התקיים אירוע הגמר ברמת השרון.

צוות השופטים (בראשות יהורם גאון), שהתחשב בהצבעות הקהל בארץ ובעולם, בחר באדם קליינברג כזוכה. הפרס: 8,000 דולר והקלטת דואט עם זמר ישראלי, שיופץ כסינגל בישראל ובתפוצות. אז לאחר עבודה של כמה חודשים הנה הוא לפניכם. אני אהבתי. מה אתכם?

עוד בתרבות: אפשר פשוט להתפוצץ מהם

וגם: מי אוהב אותך יותר ממני

1 Comment

  1. איתן גפני
    21 ביולי 2012 @ 12:26

    תודה על הפירגון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן