Skip to content

קבוצת איי.די.בי צימצמה מספר חברי דירקטוריון

באיי.די.בי הקטינו בשישה את מספר הדירקטורים ומינו שניים בלתי-תלויים. הצמצום בוצע בהתאם להחלטת השופט אורנשטיין, בתיאום עם מחזיקי אג"ח אי.די.בי אחזקות ובליווי המשקיף עורך הדין חגי אולמן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת איי.די.בי החליטה לצמצם את המספר הכולל של חברי הדירקטוריון באיי.די.בי אחזקות ובאי.די.בי פיתוח, למנות שני דירקטורים בלתי תלויים באיי.די.בי פיתוח, ולהגביל את מספר חברי הדירקטוריון המכהנים בשתי החברות גם יחד לשניים לכל היותר. ההליך בוצע בהמשך להחלטת השופט אורנשטיין בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בתיאום עם נציגות מחזיקי האגח של איי.די.בי אחזקות, ובליווי המשקיף עורך הדין חגי אולמן.

נוחי דנקנר, יו"ר דירקטוריון איי.די.בי אחזקות (צילום: טלי קצורין)

בהתאם לכך הביעו את הסכמתם לסיים את כהונתם כחברי דירקטוריון באיי.די.בי פיתוח הדירקטורים יצחק מנור, אברהם בן יוסף ויעקב שימל. הדירקטורים דורי מנור, רפי ביסקר ואלי כהן הביעו את הסכמתם לסיים את כהונתם כחברי דירקטוריון באיי.די.בי אחזקות. כמו כן, דירקטוריון איי.די.בי פיתוח החליט על מינויים של תמר גוטליב ואילן הלפרין כדירקטורים בלתי תלויים.

גוטליב, שותפה בחברת יבול שוקי הון בע"מ, כיהנה בין היתר כמנכ"לית אינווסטק כללי ניהול וחיתום, מנכ"לית חברת אוסקר גרוס העוסקת בבנקאות להשקעות, וכמנכ"לית הראשונה של חברת הדירוג מעלות. הלפרין, יועץ פיננסי ואחראי על גיוס השקעות בגלובוס גרופ, הקים וניהל את מחלקת אשראים מיוחדים בבנק הבינלאומי ובין יתר תפקידיו כיהן כנציג הבנק בארצות הברית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן