Skip to content

חדש: אופל אסטרה ברלינה עם 180 סוסים

לאחר שכבר מכרו כ-1,500 רכבי ברלינה בשליש הראשון של 2013 - אופל ישראל מתחדשת בתחום המשפחתיות ומשיקה את האסטרה ברלינה עם מנוע חזק של 1,600 סמ"ק המפיק 180 כו"ס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הדגם שזכה באינספור מחמאות מצד מהקהל הרחב ומומחי רכב, נחשב לאחד הרכבים המשפחתיים הטובים והמוצלחים. אופל אסטרה ברלינה בסדרת המשפחתיות מעכשיו עם המנוע החזק ביותר בקטגוריה, 1,600 סמ"ק טורבו המפיק 180 כו"ס. בנוסף לאבזור הגבוה הקיים בברלינה, הדגם החדש מגיע עם Sunroof ועם חישוקי סגסוגת קלה כסטנדרט.

ברלינה (צילום יח"צ)

אופל אסטרה ברלינה, שזכתה באינספור מחמאות מצד מהקהל הרחב ומומחי רכב, נחשבת לאחד הרכבים המשפחתיים הטובים והמוצלחים בקטגוריה, ועם מחמאות לא מתווכחים. בימים אלו אופל ישראל מודיעה על שיווקה של אסטרה ברלינה, סדאן ארבע דלתות, עם ביצועים ספורטיבי, דינאמי המותאם לכל מי שמנהל גם משפחה. מדובר ברכב המציע מגוון פינוקים ותוספות וכולל את מנוע החזק בקטגוריה.

האסטרה ברלינה מאופיינת בתא מטען בנפח של 460 ליטרים, בין הגדולים בקטגוריית המשפחתיות . לרכב עיצוב חדשני אווירודינמי, מגוון רחב של פונקציות מיזוג מתוחכמות, כולל בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, שליטה מלאה מגלגל הרכב על מערכות השמע, Bluetooth, הרכב מגיע מאובזר בגג Sunroof ועם חישוקי סגסוגת קלה כסטנדרט. ועוד.

אילן טל, מנכ"ל משותף באופל ישראל: "ההצלחה של מהלך ההשקה של הברלינה באה לידי ביטוי בכך שבשליש הראשון של שנת 2013 נמכרו כ- 1,500 רכבים. הדגם החדש מציב רף נוסף בסטנדרטים הגבוהים שאופל מביאה לשוק הרכב בארץ. המנוע 1600 סמ"ק טורבו נחשב למנוע הכי חזק בקטגוריות המשפחתיות, הרכב מאובזר ברמה הגבוהה ביותר ואם נוסיף לכך את מידות הרכב נראה כי הברלינה 1.6 למעשה משיקה גם לקטגוריה של רכבי מנהלים".

אופל ברלינה (צילום יח"צ)

מחירה של האסטרה ברלינה הוא 139,990 שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן