Skip to content

תיירות עירונית וטכנולוגיות חדשות בוועידת ירושלים הבינלאומית

עם המשתתפים בוועידת ירושלים הבינלאומית השניה לתיירות בשבוע הבא, נמנים שלדון אדלסון, יו"ר ומנכ"ל חברת התיירות לאס וגאס סאנדס, ד"ר ריצ'ארד פלורידה, תאורטיקן וכלכלן אורבני, מיכאל ארד, אדריכל האנדרטה הלאומית והמוזיאון לפיגועי 11 בספטמבר בניו יורק ועוד. הוועידה תציג את החידושים ופריצות הדרך בתעשייה בדגש על קידמה וטכנולוגיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

ועידת ירושלים הבינלאומית השניה לתיירות, הפסגה הבינלאומית בתחום התיירות, תתקיים ב-28-29 למאי 2013 במרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה בירושלים.

מדובר באחת הוועידות החשובות המתקיימות בישראל בענף התיירות שתחשוף, בין השאר, טכנולוגיות חדשניות בעולם התיירות והנסיעות.

שדרות ממילא בירושלים. ברקת: בשנים האחרונות שברה העיר את שיאי מספרי התיירים המגיעים אליה הן בתיירות החוץ והן בתיירות הפנים. (צילום: עירית רוזנבלום)
שדרות ממילא בירושלים. ברקת: בשנים האחרונות שברה העיר את שיאי מספרי התיירים המגיעים אליה הן בתיירות החוץ והן בתיירות הפנים. (צילום: עירית רוזנבלום)

הוועידה תציג את החידושים ופריצות הדרך בתעשייה בדגש על קידמה וטכנולוגיה, בהשתתפות מובילים בתחום התיירות מהארץ ומחו"ל כגון שלדון אדלסון, יו"ר ומנכ"ל חברת התיירות לאס וגאס סאנדס; ד"ר ריצ'ארד פלורידה, תאורטיקן וכלכלן אורבאני; מיכאל ארד, אדריכל האנדרטה הלאומית והמוזיאון לפיגועי 11 בספטמבר בניו יורק; אליסון קופוס, סמנכ"ל TripAdvisor; היו אטיקן, המנהל המסחרי של easyJet; אורי לוין, מייסד ונשיא WAZE ; צ'ארם לי, מנכ"ל משרד התיירות דרום קוריאה; ד"ר דירק גלייסר, ממלא מקום מנהל ארגון התיירות העולמי ומומחה להתמודדות עם משברים בעולם התיירות ועוד.

התיירות האורבנית ואפליקציות תיירותיות

הוועידה תתמקד בתיירות עירונית ובטכנולוגיות חדשות, תוך קיום שיח מקצועי, בו יידונו המגמות והאתגרים המעצבים ומשפיעים על תעשיית התיירות בעולם. דמויות מפתח בתעשיית התיירות העולמית, יזמים ומשקיעים ידונו בנושאים שונים בעלי השפעה על התעשייה ככלל ועל התיירות האורבנית בפרט, וייצרו מפגש בינלאומי של מקבלי החלטות בתעשיית התיירות, המאפשר יצירת נטוורקינג עסקי, לצד הדיונים במגמות הטכנולוגיות החדשות, באפליקציות תיירותיות וכאלה הנושקות לעולם התיירות.

שלדון אדלסון, יו"ר ומנכ"ל חברת התיירות לאס וגאס סאנדס. ינאם בוועידה
שלדון אדלסון, יו"ר ומנכ"ל חברת התיירות לאס וגאס סאנדס. ינאם בוועידה

הוועידה מבקשת למנף את ישראל כ-Start Up Nation, ואת ירושלים כמובילה בתחום, ולרכז את נושא החדשנות בתיירות ואת הדיון בתעשייה בעידן האינטרנט.

שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו, אומר בהקשר של הוועידה: "אנו מתכבדים וגאים על ההזדמנות לארח בישראל את בכירי תחום התיירות בעולם, במסגרת ועידת ירושלים הבינלאומית השניה לתיירות. ישראל היא מדינה עתירה בחדשנות ואף מעודדת אותה. שילוב החדשנות בתחומי התיירות, כמו גם הידוק שיתוף הפעולה בין המדינות השונות, מהווים תנאי חשוב לקידום התיירות בכל מקום בעולם, ונוסיף לפעול לחיזוקם".

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת ציין כי "ירושלים גאה להמשיך במסורת שהתחלנו ולקיים בעיר את הוועידה. ירושלים היא העיר המובילה בחדשנות בתיירות ובשנים האחרונות שברה את שיאי מספרי התיירים המגיעים אליה הן בתיירות החוץ והן בתיירות הפנים. אין מקום מתאים וראוי יותר מירושלים לארח את דמויות המפתח בתעשיית התיירות העולמית והארצית. מירושלים ייצאו הבשורות הטכנולוגיות התיירותיות לעולם".

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, בוועידה הקודמת. לדבריו, ירושלים היא העיר המובילה בחדשנות בתיירות (צילום: משה מילנר)
ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, בוועידה הקודמת בשנת 2011. לדבריו, ירושלים היא העיר המובילה בחדשנות בתיירות (צילום: משה מילנר)

לדברי יו"ר הרשות לפיתוח ירושלים, משה ליאון, "ירושלים היא יעד תיירותי מוביל ברמה הבינלאומית, בהתאם לכך ירושלים היא המקום הטבעי לקיים בו את הוועידה. הרשות לפיתוח ירושלים יוזמת את ועידת התיירות במסגרת פעולותיה לקידום תעשיית התיירות בירושלים כמנוע לפיתוח כלכלי של העיר".

לצד מושבי הוועידה, תתקיים תערוכה מקצועית של קונסוליות, רשתות בתי מלון, רשתות תעופה, סטארטאפים ועוד. כן תתקיים תצוגה שתעסוק בממצאים ובגילויים תיירותיים מעניינים שנחשפו לאחרונה.

ועידת ירושלים הבינלאומית השניה לתיירות לשנת 2013 מתקיימת ביוזמת משרד ראש הממשלה, משרד התיירות, עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים בשיתוף עם האוניברסיטה העברית ומרכז הקונגרסים-בנייני האומה.

אתר הועידה: http://jits2013.com/.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן