Skip to content

הציבור מוזמן לרכוש את זכויות גומא אגייאר בהפועל ירושלים

האפוטרופוס הכללי פרסם היום הזמנה לרכישת מניותיו של המיליונר שנעלם, גומא אגייאר בקבוצה הירושלמית. בין שאר הדרישות, על הקונה להיות בעל זיקה פוטנציאלית לירושלים ולהתחייב כי לא יוציא את הקבוצה מהבירה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים, פרופ' דוד האן, המנהל את נכסי הנעדר גומא אגייאר בישראל, פרסם אתמול (ראשון) הזמנה להציע הצעות לרכישת זכויותיו של הנעדר גומא אגייאר בקבוצת הפועל ירושלים, כולן או חלקן.

אגייאר (צילום: אלי סגל, ויקימדיה)
"אין מי שינהג בנכסיו". אגייאר (צילום: אלי סגל, ויקימדיה)

לפני כחודשיים מינה בית משפט השלום בירושלים את האפוטרופוס הכללי כמנהל נכסיו של  אגייאר בישראל, זאת עד לקביעה משפטית בדבר גורלו של איש העסקים הנעדר. בית המשפט מינה את פרופ' האן לאחר שזה הגיש בקשה ובה צוין כי מאז העדרו של אגייאר, אין מי שינהג בנכסיו המצויים בישראל, ובכללם גם מניות קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים. בית המשפט קבע כי האפוטרופוס הכללי יסתייע בניהול הנכסים בעו"ד אפי אברמזון ועו"ד מאיר הלר, המייצגים, בהתאמה, את אשתו של אגיאר וילדיו ואת אמו ואחיו. השופט יצחק דרורי קיבל את הבקשה.

היום פרסם האפוטרופוס את ההזמנה לרכישת אחזקותיו של אגייאר בקבוצה הירושלמית. על פי נוסח ההזמנה, ידרשו המציעים לעמוד במספר תנאים שנועדו, בין היתר, לשמור על המשך קיומה של הקבוצה. כך לדוגמה נדרשים המציעים להתחייב שהם אינם קשורים למועדון מתחרה כלשהו, כי לא ישנו את שם הקבוצה, לא יעבירו את משחקי הבית שלה מחוץ לירושלים וכי הם בעלי נכונות "להשקיע בקבוצה השקעה משמעותית שתאפשר את המשך פעילותה התחרותית לאורך זמן", כלשון ההזמנה.

 כן יידרשו המציעים להצהיר כי הם מודעים לכך שלעמותה לקידום הכדורסל בירושלים קיימת זכות סירוב ראשונה, במובן זה שהיא תהיה רשאית לרכוש את המניות או להביא נציג מטעמה שירכוש את המניות, בתנאים זהים לאלה שהוצעו ע"י המציע. מכירת המניות כפופה לאישורו של בית המשפט המחוזי בירושלים, אשר מינה את האפוטרופוס הכללי כמנהל נכסיו של אגייאר.

אגייאר השקיע בעבר בבית"ר ירושלים ואחר כך גם רכש את קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים. הוא נעלם בחודש יוני האחרון באופן מסתורי ונראה לאחרונה בסירתו ליד חופי פלורידה שבארצות הברית. ספינתו נמצאה נטושה ועד עתה לא ידוע מה עלה בגורלו ועל כן הוא נחשב כנעדר.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן