Skip to content

רצח שתי הילדות: האם הגישה תלונה למשטרה יום קודם

שתי האחיות, בנות שלוש וחמש, נמצאו אמש סמוך לשעה שמונה וחצי בבית אביהן ביישוב הבדואי אל פורעה ליד חורשת רן בנגב. על הגופות נמצאו סימני חניקה. נמשכים החיפושים אחר האב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שתי גופות של ילדות אחיות, בנות שלוש וחמש, נמצאו אמש (שלישי) סמוך לשעה שמונה וחצי בבית ביישוב הבדואי אל פורעה ליד חורשת רן בנגב. על הגופות נמצאו סימני חניקה באמצעות כבל. כוחות משטרה הוזעקו למקום בפיקוד מפקד תחנת ערד, סגן ניצב יוני זייטק. מפקד מרחב נגב תנ"צ עמר פרץ הטיל את חקירת הרצח על ימ"ר נגב בפיקודו של סנ"צ דודו בוהני. בשעות האחרונות מתברר כי האם הגישה תלונה במשטרה יום לפני הרצח ודיווחה כי האב עלול לפגוע בילדותיו, אך התלונה לא טופלה. הורי הבנות גרושים וחיים בנפרד והילדות שהו בבית האב, שם גם נמצאו גופותיהן. 

צילום: משטרת ישראל)
צילום: משטרת ישראל)

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום בשלושה ימים את מעצרה של אמן החורגת של הילדות, אשתו השנייה של האב. היא חשודה במעורבות ברצח. האב נמלט.

חוקרי היחידה המרכזית של מרחב נגב עצרו עד כה חמישה חשודים במעורבות ברצח הילדות והם נמצאים בחקירה. האם אותרה ונמצאת בחקירה אף היא. ומהמשטרה נמסר שהיא משתפת פעולה עם החוקרים. החיפושים אחר האב נמשכים. כל החמישה שנעצרו הם בני משפחה.

היום (רביעי) הורה מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו על הקמת ועדת בדיקה ארצית בראשותו של ראש חטיבת החקירות באח"מ לבחינת הטיפול המשטרתי שקדם לרצח. הצוות יתבקש לגבש ממצאים ראשוניים והמלצות להכרעת המפכ"ל עוד היום. 

ממד"א נמסר, כי ב-20:42 התקבל דיווח על שני ילדים מחוסרי הכרה בשבט הבדואי סמוך לחורשת רן. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום הכריזו על מותן. ההורים לא היו במקום כאשר התקבל הדיווח. נסיבות המקרה עדיין אינן ברורות. תושב היישוב הבדואי אל פורעה, הסמוך לערד, התקשר למוקד 100 בשעות הערב (שלישי) וסיפר על הימצאותן של שתי הגופות של ילדות במבנה ביישוב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן