Skip to content

ישראייר תטוס הקיץ למינכן

חונכת טיסות למינכן במחיר של החל מ-549 דולר לאדם. טיסה ראשונה ליעד זה תצא ב-26 ביוני. על בסיס טיסות אלה מציעה ישראייר טיולים מאורגנים, חבילות נופש וחבילות טוס וסע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מטוס איירבס A-320 של ישראייר. טיסות למינכן וטיולים לבוואריה. צילום: ישראייר
מטוס איירבס A-320 של ישראייר. טיסות למינכן וטיולים לבוואריה. צילום: ישראייר

במסגרת הערכות קבוצת ישראייר לקיץ 2013, הודיעה החברה, כי היא תפעיל טיסה אחת בשבוע, בכל יום שישי למינכן, שהיא יעד חדש עבורה. הטיסה הראשונה של ישראייר ליעד זה תצא ב-26 ביוני וטיסות אלה ימשכו עד סוף חודש ספטמבר. מחיר הטיסה למינכן בישראייר יהיה החל מ-549 דולר לאדם כולל מיסים.

על בסיס הטיסות האלה תציע קבוצת ישראייר טיולים מאורגנים באיזור חבל בוואריה, אוסטריה והיער השחור, ל- 7 לילות במחיר של החל מ-999 דולר לאדם, כולל מיסים והיטלים, וכן חבילת טיסה ורכב לנוסע העצמאי, הרוצה לצאת מגבולות מינכן ולנסוע לאתרים מגוונים נוספים. מחיר חבילה זו הוא החל מ-649 דולר דולר.

מינכן תצטרף הקיץ לקו של ישראייר לברלין שבו היא מפעילה ארבע טיסות בשבוע. על הטיסה למינכן הוחלט סמוך לחתימה על הסכם השמים הפתוחים ובמקביל מבקשת ישראיר להתמנות מוביל נקוב למינכן.

בוואריה ומינכן

מינכן, שרחובותיה ובנייניה יפהפיים, עתיקים ובנויים בסגנונות הבארוק והרוקוקו, היא בירתה של חבל בוואריה, הגדול במחוזות גרמניה. חבל זה מאופיין בנופים יפהפיים ועיירות שעדיין משמרות מסורת עתיקת יומין. על רמה דרומית לנהר הדנובה ממוקמת מינכן ומדרום לה מתנשאים פסגות האלפים הבוואריים, שהפסגה הגבוה ביניהן היא הצוגשפיצה המפורסם. מתחתיו שוכנת העיירה היפה גרמיש-פרטנקירכן (Garmisch-Partenkirchen). אטרקציות נוספות בבוואריה הן טירות נימפנבורג ונוישוואנשטיין.
דורי שושן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת ישראייר מסר : "מינכן היא היעד ה- 14 בטיסות שמפעילה ישראייר לקהל לקוחותיה בעונת 2013. גם ביעד זה מפעילה הקבוצה את האסטרטגיה של תמהיל מוצרי תיירות המושתתים על הטיסה אליה. כמו טיולים מאורגנים,חבילות תיור טוס וסע. מינכן מתווספת ליעד תיירותי נוסף חדש אותו החלנו לשווק לאחרונה – טיסות ישירות לליסבון. לשמחתנו הרבה אנו רואים הענות מצד לקוחותינו ליעד אטרקטיבי זה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן