Skip to content

חברי כת "לב טהור" שניסו לברוח לקנדה הושבו ע"י הירדנים

קיים חשד כי אב המשפחה, בן 49, ששייך לכת החרדית הקיצונית "לב טהור" הממוקמת בעיירה בקנדה, ניסה להבריח לקנדה את את בני המשפחה. בשעות הצהריים הוחזרו בני המשפחה לישראל דרך מעבר "רבין" כשהם בריאים ושלמים והועברו לחקירה למשטרת אילת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שמונה בני משפחה חרדית מבית שמש, המשתייכים ככול הנראה לקהילת ה"טליבאן" ביישוב, חצו הלילה רגלית את גבול ישראל ירדן באזור נחל חיון בערבה, דרומית לצומת כושי רימון, ונעצרו בידי כוחות ביטחון ירדניים. בשעות הצהריים הוחזרו בני המשפחה לישראל דרך מעבר "רבין" כשהם בריאים ושלמים והם הועברו לחקירה במשטרת אילת.  

למגפון נודע כי קיים חשד כי אב המשפחה, בן 49, ששייך לכת החרדית הקיצונית "לב טהור" הממוקמת בעיירה סנט אגט בקנדה, ניסה להבריח לקנדה את את המשפחה – האם (46), שלושת הבנות בגילאי 8, 15 ו-17 ושלושת הבנים בני 9, 11, 13. משפחתו הוציאה לו, לאשתו ולששת הילדים צו איסור יציאה מהארץ, מחשש שיטוסו לחו"ל ויצטרפו לכת.

אב המשפחה מלווה בשוטר ירדני (צילום: משה גרינשפן)
אב המשפחה מלווה בשוטר ירדני (צילום: משטרת אילת)
המשפחה החרדית מוחזרת לישראל (צילום: משה גרינשפן)
המשפחה החרדית מוחזרת לישראל (צילום: משטרת אילת)

עוד נודע, כי לפני שנה ניסה האב להטיס את שתי בנותיו למעוז הכת בקוויבק, אך בית משפט מנע זאת. "לב טהור" היא קהילה קטנה, מעין חצר חסידית, המשויכת לאחת החצרות היותר קיצוניות בעדה החרדית, הפועלת במחוז קוויבק בעיירה סנט אגט שבקנדה. פעילותה נחשפה לציבור הרחב בתכנית "פנים אמיתיות" של אמנון לוי בערוץ 10.

1 Comment

  1. לוי
    8 בספטמבר 2014 @ 21:22

    "בכת לב טהור, אחד הלילות ראיתי איך נותנים מלקות לילד בן שבע. הורידו לו את הבגדים, השאירו אותו בתחתונים בלבד, השכיבו אותו וקשרו לו את הידיים והרגליים. 39 מלקות רצח נתנו לו בלי שום רחמנות, והילד צורח בוכה כמאת שהוא מת. ראיתי את זה בעיניים שלי. ארז ואשתו נכחו שם בשעת ההלקאה" בשמחה גדולה!

    יש לציין כי מדובר במכה קשה עבור חברי הכת המסריחים המנוולים, הקיצונים "לב [לא] טהור" אשר גורשה ב"ה כבר ממספר מדינות ואזורים בעולם. רק לפני כמה ימים דווח כי רוב חברי הכת עזבו את מקום מגוריהם בקנדה ועברו לגוואטמאלה בכדי להמנע מהאשמות ודיונים משפטיים של ניצול מיני.

    אנשי רשויות הרווחה במונטריאול העידו על כך שהילדים הוכו פיזית, חיו בהיגיינה נמוכה, הוכרחו לקחת כדורים שונים ללא מרשם, חתונה בגיל צעיר והפרה של החוק המקומי המכריח ילדים ללמוד את חומרי הלימוד המקומיים, דבר שלא יישמו.

    אלה יהודים? סתם כת מטורללת שמביישת את כל מה שיהודי, רשעים!!! בכלל לא מדובר בחרדים! יהודים? אלה יהודים? הצחקתם אותי, סתם כת מטורללת שמביישת את כל מה שיהודי, הם האנטישמים הכי גדולים. לא פלא שהם לא מחפשים מפלט בישראל.

    מדובר בכת סרוחה לב [לא] טהור שמשתמשת בדת בקטע ציני לעבירות מין נוראיות. הכת הזאת חיבת להתפרק, לפחות תקראו להם בשם האמיתי שלהם, הם כת קיצוניות פנאטית מגעילה. הם לא יהודים הם חולים. אמורים להיות בכלא לכל ימיהם על מה שהם מעוללים.

    מדובר בכת קיצונית שמתעללת בילדים, כת מטורפת שמתעללת בילדים ובנשים, הם ברחו מהחוק בקנדה מכיון שעמדו להוציא את כל הילדים למשפחות אומנות, הבריחו את הילדים האומללים לגאוטמלה וככה ברחו מהחוק בקנדה, שלמה [ארז] הלברנץ המממז הזה הגורו שלהם – ראש הכת "דאעא"ש" צריך לשבת בכלא כל החיים, הוא כבר ישב בעבר על חטיפת ילד.

    זה לא אפ' דומה לחרדים זה כת שעוברים שם על הדברים הכי חמורים ביהדות האדמור-ארז-אלברנז זה אדם-בהמה-סרוחה כרזמתי זול בלבוש חרדי שמכה ומתעולל בילדים ונשים ועוד דברים גרועים שאני לא רוצה לכתוב ושכל אחד יבין לבד! (מוצץ את דמם ועוד…)אין שמה גיטין על פי ההלכה "אלא האדמור" מחליט היום את פה, ומחר את שם, קהילה של מפגרים!!!! סליחה כת לא חרדים!!!! הם ברחו מקנדה כי בית משפט החליט להוציא הרבה מהילדים מהמשפחות שלהם וברוך השם שהם עזבו קנדה, לאשפז ארז הלברנז מיד, הוא רשע מרושע, פושע כופר בשם ובתורתו רוצח בהמה שפלה.

    המסכנים שהגיעו לכת 'לב [לא] טהור' של שלמה ארז הלברנץ י"ימוש וזכרו, לאורך עשרים השנים האחרונות, חשבו שהם עומדים לחוות קדושה שאין דוגמתה. בפועל המתינו להם מלקות אכזריות, ניתוק מההורים, נישואין בכפייה, גירושין בכפייה, שטיפת מוח, הדחה לעדות שקר ואיומים ברצח. גם באגפים הקיצוניים של הציבור החרדי כבר מבינים, גם אם באיחור, שאת הטירוף הזה צריך לעצור תיכף ומיד.

    "באחד הלילות ראיתי איך נותנים מלקות לילד בן שבע. הורידו לו את הבגדים, השאירו אותו בתחתונים בלבד, השכיבו אותו וקשרו לו את הידיים והרגליים. 39 מלקות רצח נתנו לו בלי שום רחמנות, והילד צורח בוכה כמעט שהוא מת. ראיתי את זה בעיניים שלי. ארז ואשתו נכחו שם בשעת ההלקאה" בשמחה גדולה!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן