Skip to content

נסראללה: כאשר סוריה תצטרך, נעזור לה במלחמה עם הציונים

בנאומו לרגל יום השנה ה-13 לנסיגת ישראל מלבנון הסביר מזכ"ל החיזבאללה את ההיגיון בשליחת אלפי לוחמים לקרבות לצד אסד: נפילת משטרו של אסד תהווה תחילת נפילתה של פלסטין, עזה ואחרי כן גם לבנון - לידי המשטר הציוני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
נסראללה בנאומו היום (צילום: טלוויזית אל מנאר)
הבטיח ניצחון. נסראללה בנאומו היום (צילום: טלוויזית אל מנאר)

"אני אומר לכל אחי אנשי המוג'הידין ולכל אחי הגיבורים, הבטחתי לכם ניצחון והנה אני מבשר לכם על ניצחון אחד כזה בסוריה", נאם היום מזכ"ל החיזבאללה, חסן נסראללה, לציון יום השנה ה-13 לנסיגת ישראל מלבנון. נסראללה אמר דברים אלו על רקע הצלחותיו של צבא סוריה, שפתח במערכה על העיירה קוסייר הקרובה לגבול לבנון ומהווה גשר לאספקת כלי נשק ותחמושת למורדים. עם ההצלחה בכיבוש כשני שלישים מהעיירה מידי המורדים, דיווחו היום פעילי ארגון חיזבאללה הנלחמים לצד כוחותיו של נשיא סוריה, על קשיים בהשלמת כיבושה של קוסייר.

על פי הדיווח, הצבא הסורי, בסיוע פעילי חיזבאללה מלבנון, פתחו היום במתקפה הקשה ביותר עד כה לכיבוש מעוז המורדים. "סוריה היא עמוד השדרה של ההתנגדות, ואנו לא נשב בחיבוק ידיים", אמר נסראללה, "כי לסוריה יש ידידי אמת באזור שלא יאפשרו לה ליפול לידיהן של ארה"ב, ישראל וקבוצות המורדים הסוניות. אנו נמשיך עד סוף הדרך. אנו מקבלים את האחריות הכרוכה בכך, וגם את הקורבנות ואת ההשלכות של עמדתנו. אנו נהיה אלה שיביאו לניצחון, בעזרת האל".

תמונתו של בכיר חיזבאללה חוסין אחמד אבו חסאן שנהרג בסוריה (צילום: אל ערבייה)
הלווייתו של בכיר חיזבאללה חוסין אחמד אבו חסאן שנהרג בסוריה (צילום: אל ערבייה)

נסראללה הסביר את  ההיגיון בשליחת אלפי לוחמי חיזבאללה לקרבות לצד אסד: "אם תיפול סוריה לידי ארצות הברית ועושי דברה, ההתנגדות תכותר וישראל תיכנס ללבנון כדי לכפות את תנאיה על הלבנונים, וכדי להחיות את המזימות שלה. לבנון תיכנס שוב לעידן של השפעה ישראלית, ואחריה יפלו פלסטין, הגדה והרצועה". הוא פנה למורדים בסוריה ואמר :"אתם  לא תצליחו למוטט את המשטר בסוריה באמצעים צבאיים. הקרב עוד ארוך ואנחנו ננצח". הוא הוסיף כי חיזבאללה לא צריך לפעול מתוך רמת הגולן נגד ישראל, כי "זוהי זכותו של העם שיושב בארצו להתנגד לכיבוש, אבל אנו נעזור לכל מי שילחם נגד הציונים ונעזור לו באמצעים שונים", הצהיר.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן