Skip to content

לשתות קפה עם הנשיא פרס

מותג הקפה ג'ייקובס, ממשיך את המחווה הבינלאומית והייחודית שהוא עורך למנהיגים הנערצים בעולם ומקים מיצג ענק של דיוקנו של הנשיא שמעון פרס לכבוד יום הולדתו ה-90, העשוי כולו מכוסות קפה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קפה ג'יקובס מצדיע לנשיא שמעון פרס, לכבוד יום הולדתו ה-90, וימשיך את המחווה הבינלאומית והייחודית שהוא עורך למנהיגים הגדולים בעולם – ומקים מיצג ענק של דיוקנו של הנשיא פרס, העשוי כולו מכוסות קפה.

המסורת, אגב, החלה עם הוקרה למנהיג ענק אחר – נשיא דרום אפריקה ולוחם החופש – נלסון מנדלה, בעת הגיעו לגיל 92. לצורך כך, יקים  קפה ג'יקובס מתחם הפנינג ענק בנמל ת"א, במרכזו אומן מיוחד, אשר ייצור את דיוקנו של הנשיא פרס במוזאיקת (פסיפס) כוסות קפה, ובאמצעות גווני הקפה השונים, היוצרים את המראה המרהיב.

הדמיה למוזאיקת הקפה של הנשיא שמעון פרס
הדמיה למוזאיקת הקפה של הנשיא שמעון פרס

יתרה מזו, לכבודו של הנשיא, קיימת הכוונה, לנפץ את שיא גינס הרשמי של מוזאיקת הקפה, העומד על 5,642 כוסות קפה, שנקבע בהוואי ונשא את דמותו של אלביס פרסלי, וזאת באמצעות יצירת תמונתו של פרס מכ-6000 כוסות. נציגי גינס, שיגיעו למקום – צפויים לאשר את השיא. הציבור מוזמן גם לכתוב ברכות אישיות לנשיא שיאוגדו בספר מהודר שיימסר לבית הנשיא.

הפעילות וההפנינג צפויים לפעול החל מיום רביעי, ה-5 ביוני, ולמשך שלושה ימים במתחם נמל ת"א. לצד מוזאיקת הענק, יפעל בית קפה שיציע משקאות קפה, חמים, קרים ואייס, מבוססים קפה ג'יקובס – במחירים מיוחדים – כאשר כל ההכנסות מן המכירה יוקדשו למען עמותת "דן אב-שלום", המתמחה במתן שרותי שיקום במעגל החיים הנורמטיבי לאוכלוסייה צעירה  וכן סדנאות ציור עם קפה למבוגרים, לצד הצגות ופעילויות חווייתיות לילדים – ללא תשלום.

עפרה למפרט, מנכ"לית קראפט פודס ישראל: "קפה ג'יקובס, שם לעצמו בעולם מטרה – להצדיע למנהיגים הדגולים והגדולים הפועלים בייננו ומציבים את הסטנדרט הגבוה ביותר בכל הנוגע לפעילות למען עמם וקידום השלום הפנימי והחיצוני. אנו גאים, שאחרי הכנת דיוקנו של נלסון מנדלה, נפלה בזכותנו, להקים את הדיוקן השני לכבוד הנשיא הישראלי ולהצדיע לו לכבוד יום ההולדת ה-90 שלו ואנו מזמינים את כלל הציבור, לבוא, להצדיע, לברך, לסייע בשבירת שיא גינס ולהתרשם מן המיצג הענק לכבוד הנשיא".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן