Skip to content

Zeit Eco מחוץ לקופסה

סקוטר חשמלי שהוא תוצאה של חשיבה "מחוץ לקופסה" מביא לנו את Zeit Eco הירוק ומעניין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Zeit Eco הוא לא כלי התחבורה היחידי מסוגו או מהפכה בתחום הנעת נוסע ממקום אחד לשני, אבל אין ספק שזה רעיון מעניין וישים. לדברי היצרנים זהו כלי רכב לק"מ האחרון ליעד, כך שנהג יכול להשאיר את רכבו בחניון ידידותי ולא במרכז הפקוק של העיר או להגיע בתחבורה ציבורית סמוך ליעדו ולהמשיך מהתחנה ליעד בעזרתו.

Zeit Eco מוגבל אלקטרונית למהירות של 25 קמ"ש ובעל יכולת נסיעה לטווח של עד 40 ק"מ (תלוי בתווי הדרך, אופי הנהיגה ובמשקל הנהג) בין טעינה אחת לשנייה.

כלי התחבורה העירוני הירוק מצויד בתא מטען היכול להכיל ולהגן על מחשב טבלט בשעת הנסיעה וכן במערכת טעינה לסמרטפון של הרוכב ומערכת שמע כך שהרוכב יכול גם לשמוע מוסיקה וגם להטעין הסמרטפון שלו בנסיכעה מנקודה עירונית אחת, לשנייה.

הרכב הוא פרי פיתוח של אנדרי דורוסקוב מנובוסיבירסק שברוסיה ואיליה שורסטוב יליד גרמניה הגר כיום בנובוסיבירסק. הוא נמצא כעת בשלבי פיתוח אחרונים ונראה שהשלדה תהיה מאלומיניום בתוספת פנלים מפלסטיק הנתנים להתאמה בהתאם לצבעים שהלקוח מעוניין בהם.

הסקוטר המסקרן יכול לנסוע עד טווח של 120 ק"מ בין טעינה אחת לשניה, כאשר משך הטעינה המלאה הוא רק שעתיים וחצי, מכל מקור חשמלי בין 110 ל-220 וולט.

גודל ה- Zeit Eco הוא רק 85 ס"מ אורך, 115 ס"מ גובה ו- 15 ס"מ עובי, ובמשקל של 18 ק"ג בלבד.

היזמים הצעירים מרוסיה מתכוונים לצאת בקרוב לייצור סדרתי כאשר מחיר היעד הוא החל מאלפיים דולר ליחידה אחת. תחילת המכירות מיועדת להיות בנובמבר השנה.

למזמינים כעת, בהזמנות מקדמיות, מוצע הרכב במחיר 1,700 דולר. מתי נראה אותו ברחובות ת"א?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן