Skip to content

עוגות, עוגיות וגלידות: מוצרי מזון חדשים על המדף

רוגעלך שוקולד, עוגיות דובונים, קרקרים לללא שומן, אורז בריא, גלידת יוגורט וספר בישול לעוגות • הכירו את מוצרי המזון החדשים שיצאו למדפים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בארני  – עוגת הדובון האישית

קראפט פודס ישראל משיקה עוגות דובון אישיות – בארני, הממולאת בקרם שוקולד. העוגה במשקל 30 גרם כל אחת, מיועדת בין היתר לילדים ולפעוטות, אינה מכילה צבעי מאכל או חומרים משמרים ואחוז השומן עומד על 15%. כמו כן, על גב האריזה הצבעונית הוראות לפעילות משחק עם בארני הדב (אוריגמי דובים וכדומה). אריזת חטיפי בארני מכילה חמש אריזות אישיות, מחיר: 14.99 שקל.

רוגעלך בטעם שוקולד

אחוה משיקה עוגיות רוגעלך בטעם שוקולד, המצטרפות לסדרת עוגות השמרים הממולאות של החברה. גם לאחר חימום העוגיות במיקרוגל הן יוצאות רכות ונימוחות. קופסה של 400 גרם נמכרת במחיר של 10-12 שקל.

אורן בקר משיק ספר אפייה

השף קונדיטור, אורן בקר, משיק את הספר "ככה אופים את זה", הכולל 86 מתכונים מלהיבים של עוגות, עוגיות, קינוחים וגם מאפים מלוחים – לאירוח מרשים או לנשנוש מפנק, לשבתות וחגים או לסתם יום של חול. רוב המתכונים קלים ומהירים לביצוע, אחרים מעט מורכבים יותר – אך כולם מלווים בצילומים מרהיבים, בהסברים מפורטים ובטיפים רבים, שיסייעו לכל אחד להצליח באמנות האפייה והקונדיטוריה. 139 שקל.

פצפוצי אורז טבעיים

חברת בטר אנד דיפרנט, המתמחה בייצור ושיווק מוצרי מזון, משיקה סדרה של פצפוצי אורז קריספיים העשויים מאורז טבעי. הסדרה כוללת – פצפוצי אורז, פצפוצי אורז מלא ופצפוצי אורז ללא סוכר ומלח וכולם אינם מכילים גלוטן. 500 גרם, במחיר של 15 שקל.

המותג הברזילאי מרילן עשה עליה

ק.א. שוקולד המתמחה ביבוא והפצה של מותגי שוקולד וגורמה נבחרים, החלה לייבוא את המותג הברזילאי, מרילן, מהגדולים והמובילים באמריקה הלטינית. מרילן, מייצר היום כשישים סוגים שונים של עוגיות, ופלים וקרקים במגוון טעמים ומילויים. בין אלו שעשו עתה עלייה: מג'יק טוסט –  קרקר אפוי שאינו מכיל שומן או שומן טרנס – 8.90 שקל ופיט סטופ קלאב –  קרקר אפוי ופריך המועשר בחומצה פולית וברזל, במגוון טעמים – 7.90-8.90 שקל.

בן  & ג'ריס קוראים "יאסו"

חברת הגלידה האמריקנית, בן & ג'ריס, משיקה בישראל סדרת יוגורטים חדשה בסגנון יווני, ולטענתם: פחות קלוריות מסדרת הגלידות. בין הטעמים החדשים: יוגורט עוגת תות שדה, יוגורט בננה עם חמאת בוטנים, יוגורט פטל ופאדג' ויוגורט אוכמניות, וניל ופרורי עוגיות. "מוצרי היוגורט היווני הקפוא מתומחרים כמו גלידות השמנת, 24-22 שקל לאריזה", טוען המנכ"ל בישראל, אבי זינגר. בחברה מוכרים את הגלידות בשנה עד שנתיים האחרונות במבצעים, בעיקר של 1+1.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן