Skip to content

בית"ר עלית: מכתב נאצה על דלת ביתו של ראש העירייה

לפי הנטען, הוחרמו סוסים שגידל קטין בבית"ר עילית ובתגובה הוא צבע את דלתו של ראש הרשות בלבן והצמיד אליה מכתב בו איים עליו בפגיעה. הוא נעצר והוגש נגדו כתב אישום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ש"י עצרה אמש (רביעי) קטין, שלפי החשד השחית את דלת ביתו של ראש הרשות בבית"ר עלית והשאיר במקום מכתב נאצה ואיומים בנקמה. לפני קצת יותר מעשרה ימים, ב- 19 במאי 2013, חזרה אשתו של ראש עיריית בית"ר עלית, מאיר רובינשטיין, הבייתה בשעות הערב והבחינה שדלת הבית כוסתה בצבע לבן. על הדלת הוצמד מכתב שהכיל את מילות הנאצה נגד ראש העירייה ובני משפחתו ואיום לפגוע בו.

נפתחה חקירת של ימ"ר שי ולנוכח ממצאים שנאספו בזירה הגיעו החוקרים לחשוד פוטנציאלי, קטין בן 17.5, תושב המקום. אמש נעצר הקטין על ידי בלשי המשטרה, נחקר ובמהלך חקירתו הודה בכתיבת המכתב ובגרימת הנזק לדלת הבית.

ראש העירייה מאיר רובינשטיין (צילום באדיבות "בחדרי חדרים")
ראש העירייה מאיר רובינשטיין (צילום באדיבות "בחדרי חרדים")

המניע למעשה: ראש העירייה הורה לווטרינר של העירייה יחד עם נציגי משרד החקלאות להחרים את הסוסים שהקטין וחברו מגדלים במקום. הצעיר כעס והחליט לנקום בראש הרשות. בשעה זו מוגש כתב אישום נגדו בבית משפט השלום בבירה. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

רובינשטיין עצמו נחקר באזהרה בחודש פברואר השנה על ידי חוקרי יחידת להב 433 בחשד לשיבוש הליכי חקירה, מרמה והפרת אמונים, במסגרת החשדות לאלימות של "משמרת הצניעות", שפועלת בעיר. במסגרת החקירה שמה המשטרה את ידיה על מחשבים של העירייה ומסמכים נוספים במטרה לאשר חשדות שהרשות העבירה כספים לידי כנופיית "משמרת הצניעות" למימון פעולותיה, ולשלם, כך על פי החשד, דמי שתיקה לאנשים שהותקפו בידי אנשי הכנופיה. החקירה עדיין בעיצומה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן