Skip to content

איזי ג’ט משיקה טיסות ישירות מתל אביב לרומא

על רקע החלטת הממשלה על "שמיים פתוחים" בתחום הטיסות הבינלאומיות, הכריזה היום חברת הטיסות המוזלות איזי ג'ט, על הפעלת שתי טיסות שבועיות בין תל אביב לשדה התעופה פיומיצ'ינו שברומא. הטיסות יחלו מה-24 בספטמבר 2013, וזמינות החל מהיום להזמנה. מחיר לכיוון נע בין 50 אירו מישראל ל-43 אירו מרומא למקדימים להזמין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מזרקת טראווי ברומא. העיר מציעה למבקרים אווירה מלאת קסם עם מורשת תרבותית אירופית עשירה, יחד עם דינמיקה של עיר בירה מודרנית. (צילום: צבי זינגר)
מזרקת טראווי ברומא. העיר מציעה למבקרים אווירה מלאת קסם עם מורשת תרבותית אירופית עשירה, יחד עם דינמיקה של עיר בירה מודרנית. (צילום: צבי זינגר)

חברת הטיסות המוזלות איזי ג'ט, הודיעה היום על הפעלת שתי טיסות שבועיות בין תל אביב לשדה התעופה פיומיצ'ינו שברומא (FCO). הטיסות יחלו מה-24 בספטמבר 2013, וזמינות החל מהיום להזמנה באתר איזי ג'ט ובאפליקציית איזי ג'ט בטלפון הנייד

 יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט. עוד דרך לרומא. (צילום: איזי ג'ט)
יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט. עוד דרך לרומא. (צילום: איזי ג'ט)

לדברי יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט, הטיסות יחלו רק אחרי חופשת הקיץ וראש השנה, בגלל הזמן הנדרש להתארגנות כזו, אך בשנה הבאה הן יפעלו באופן מלא גם בחופשת הקיץ.

איטליה נחשבת ליעד פופולארי ביותר אצל התייר הישראלי ובקו רומא-ת"א פועלות כיום גם אל על, אליטליה וארקיע.

התעריפים נעים בין 50 אירו מת"א לרומא לכיוון אחד (כולל מסים) ועד 43 אירו לטיסה חזור (רומא-ת"א, כולל מסים). ככל שמקדימים להזמין, גדל הסיכוי לרכישת כרטיס במחיר כזה.

זמני הטיסה הנוחים מדי שלישי ושבת – בשעות הצהרים – אידאליים לחופשה קצרה, נסיעת עסקים או ביקור חברים ומשפחה. איטקן מסביר, שלמרות ששדה התעופה עמוס כמו שדות תעופה אירופיים אחרים, יש לחברה בשדה 4-5 אישורי המראות ונחיתות (סלוטים) שבהם היא  יכולה לשנות את יעדי הטיסה לפי צרכיה.

איזי ג'ט הייתה חברת התעופה הראשונה מבין חברות התעופה המוזלות (לואו-קוסט) שנכנסה לשוק הישראלי. ומאז כניסתה  בנובמבר 2009, מספר הישראלים הטסים בחברה גדל בהתמדה.

הקו החדש לרומא הוא החמישי מבין היעדים שהחברה מפעילה מישראל, אחרי לונדון-לוטון (עד 11 טיסות שבועיות בחורף הקרוב), מנצ'סטר (פעמיים בשבוע), ז'נבה ובאזל (4 פעמים בשבוע).

איטקן אמר היום במפגש עם עיתונאים ש"איזי ג'ט רואה עצמה כשותפה ארוכת טווח לכלכלה הישראלית ולתעשיית התיירות של ישראל. כחלק מהשותפות הזאת, אנו שמחים להפוך את אירופה לנגישה יותר לאנשי עסקים ומטיילים. אנו בטוחים שהקו החדש יהפוך לפופולארי כמו שאר הטיסות שאנו מפעילים מישראל וממנה, ויסייע בהגברת זרם התיירים לישראל".

איזי ג'ט, היא רשת התעופה האווירית הגדולה באירופה, בזכות נוכחותה ב-100 נתיבי האוויר המרכזיים וב-50 נמלי התעופה הגדולים ביותר ביבשת. איזי ג'ט טסה בלמעלה מ-600 נתיבי אוויר בין 130 נמלי תעופה ב-30 מדינות.

איזי ג'ט לא נמלטה ממצרים

בראיון ל"מגפון" אומר איטקן כי החברה פועלת להתרחבות בשני צירים: האחד חיזוק יעדים קיימים ובניית נוכחות בהם והאחר – בחינה בלתי פוסקת של יעדים אפשריים חדשים. "במסגרת זו אנחנו מסתכלים באזור שלכם גם על אילת, עקבה ויעד נופש חדש במצרים", הוא מסביר. טיסות של איזי ג'ט נוחתות בשדה התעופה בעמאן שבירדן וכן בנתב"ג בישראל ובהורגדה, שארם א שייח ולוקסור שבמצרים.

איזי ג'ט. מתחילה טיסות בין תל אביב לרומא. איטליה נחשבת ליעד פופולארי ביותר אצל התייר הישראלי
איזי ג'ט. מתחילה טיסות בין תל אביב לרומא. איטליה נחשבת ליעד פופולארי ביותר אצל התייר הישראלי

חברות התעופה הישראליות נוהגות לטעון כי בתקופת משבר נעלמות החברות הזרות ורק החברות הישראליות ממשיכות להחזיק את הקשר של ישראל עם העולם. בתשובה לשאלה איך נהגה איזי ג'ט בתקופת ההתקוממות וחילופי השלטון במצרים, אומר איטקן: "בזמן שמצרים היתה בכותרות, ראינו השפעה רבה על התיירות מאירופה למצרים. הורדנו טיסות מהורגדה, אבל המשכנו לטוס לשארם – שהיא יעד שמש כל השנה – וללוקסור, שהיא יעד של תיירות תרבות וקרוזים. נשארנו שם, כי זה מזיק למוצר אם עוזבים את השוק בתקופה קשה. עשינו בכל יום הערכת מצב, שכן מדובר על שוק גדול מאד מבחינתנו, ועכשיו התיירות למצרים חזרה בתנופה".

עם היעדים החדשים של איזי ג'ט באירופה נמנים מהשנה האחרונה גם מוסקבה שברוסיה, ברגן בנורבגיה, לוקסמבורג ורקייאוויק שבאיסלנד והיא מחפשת יעדים חדשים באפריקה ובמזרח התיכון.

אתר החברה: www.easyjet.com.
מספר מקומי שירות לקוחות איזי ג'ט: 03-7630561 (באנגלית).

[related-posts title="ידיעות קודמות על איזי ג'ט"]

1 Comment

  1. ארי
    30 במאי 2013 @ 13:52

    יפה וטוב שישנה תחרות שמאפשרת מחירים נוחים ואפשרויות שונות ורבות יותר… רק כמה חבל שאיזי ג'ט זו חברה נאכסית שממש לא כיף לטוס בה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן