Skip to content

עשרות ארגונים השתתפו בכנס מעסיקים

בבאר שבע נערך כנס מעסיקים שמטרתו להעלות את חשיבות נושא התעסוקה על סדר היום הציבורי ולעודד שיתופי פעולה ברי-קימא בין המגזר העסקי והחברתי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כנס מעסיקים ראשון נערך השבוע במרכז מעגל החיים והתעסוקה בבאר שבע. באירוע השתתפו עשרות מעסיקים וארגונים רבים מהשורה הראשונה בשוק הארצי והמקומי ובהם החברות אינטל, בזק, טבע, אמדוקס, קוקה קולה, פריגו, וכן חברות השמה מובילות, הלשכה למסחר, הפורום הישראלי לגיוון, עמותת יחדיו ועוד.

מטרת הכנס היתה להעלות את חשיבות נושא התעסוקה על סדר היום הציבורי ולעודד שיתופי פעולה ברי-קימא בין המגזר העסקי והחברתי. המפגש עסק בין היתר בשבירת חסמים ודעות קדומות של מעסיקים בדרום ביחס להעסקה מגוונת ובאמצעים לשינוי מציאות זאת ובכללם: עדכון והתאמה תרבותית של תהליכי המיון והגיוס, עידוד הכשרות מקצועיות במקצועות נדרשים כדרך נוספת להגדלת שיעור התעסוקה המקומי ובתנאי העסקה טובים יותר ועוד.
כמו כן הוצג במפגש, מבט גלובלי על מגמות ההעסקה המגוונת בשוק העולמי והמקומי. בסיום הכנס נערך פאנל של אנשי מקצוע מארגונים מובילים העוסקים בשילוב אוכלוסיות מגוונות בתעסוקה ובהם: אנשים בעלי מוגבלויות, עולים, ערבים, נשים חד-הוריות ועוד.

יריד תעסוקה בבאר שבע/ בתמונה: סגן ראש העיר גדי מזוז אתי כהן וטל ברבי‎

האירוע התקיים במעמד סגן ראש העיר וממונה על תיק הרווחה, הרב גדי מזוז אשר דן בחשיבות שינוי תפיסת הדור הצעיר ביחס ליציאה לעבודה ובתפיסה של תעסוקה כמחזקת את האחריות האישית של הצעירים לעצמם ולכלל החברה.

סגנית מנהלת אגף הרווחה ומנהלת משאבי קהילה, אתי כהן' הציגה את מרכז מעגל החיים והתעסוקה, שהינו חלק מהתוכנית האסטרטגית של עיריית באר שבע לרווחת התושבים. מטרתו העיקרית של המרכז הינו לייצר מוביליות חברתית, פיתוח עצמאות כלכלית והשתלבות איכותית בעולם התעסוקה. מתוך מטרות אלו, יצאה הקריאה למעסיקים המובילים בדרום לקחת חלק בהובלת השינוי וברקימת קשרי עבודה הדוקים עם המרכז. זאת, על ידי השתתפות בפורומים בעתיד, קידום השמה של בוגרי המרכז וחשיבה משותפת על שיתופי פעולה הדדיים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן