Skip to content

תקשור: לראות באמצעות עיני הרוח

מאז ומעולם, מסרים רוחניים מקודשים הגיעו אל בני האדם בדרך של תקשור. סמדר ברגמן, חוותה מצבי תקשור כילדה, מה שהוביל אותה בהמשך לתרגם ספרים בנושא מאת סמדר ברגמן אני עפה לי לתוך חור שחור. מרחפת בחלל החיצון. הכול מסביבי שחור, מפחיד, אני שוב ילדה קטנה כבת שש. לפתע אני מרגישה שמישהו אוחז בידי, אני לא […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מאז ומעולם, מסרים רוחניים מקודשים הגיעו אל בני האדם בדרך של תקשור. סמדר ברגמן, חוותה מצבי תקשור כילדה, מה שהוביל אותה בהמשך לתרגם ספרים בנושא

מאת סמדר ברגמן

אני עפה לי לתוך חור שחור. מרחפת בחלל החיצון. הכול מסביבי שחור, מפחיד, אני שוב ילדה קטנה כבת שש. לפתע אני מרגישה שמישהו אוחז בידי, אני לא לבד בחור השחור המפחיד. אני לא רואה באמצעות העיניים הפיזיות, אלא באמצעות עיני הרוח שלי. אני "יודעת" איך הוא נראה, ואז הוא אומר לי: "אני גבריאל". כך סתם, לא "אני המלאך גבריאל", אלא פשוט "אני גבריאל", אני מתרגשת מאוד.

מלאך
יישות ידידותית
Image: Just2shutter / FreeDigitalPhotos.net

נשמע לכם פנטזיה, דמיון, חלום? יכול להיות. אבל המפגש הזה, שהתרחש בעולם, באנרגיה או בממד אחרים, לא הסתיים בכך. לאחר מכן ניהלנו שיחה, שאלתי שאלות וקיבלתי תשובות. קיימתי תקשורת עם משהו אחר, ערטילאי, שאינו מצוי בגוף, שלא ניתן לראותו בעיניים פיזיות, אך אלה היו מפגש ושיחה שהרגישו אמיתיים ומרגשים כמו שיחה עם מורה רוחני חכם, בשר ודם.

 אלוהים לא ירד מטה, התיישב ליד שולחן כתיבה והחל לרשום

אם אתם מושכים בכתפיכם או מגלגלים עיניים ומטילים ספק, הרי שעליכם לנהוג כך גם כשאתם קוראים בתנ"ך ובכתבי קודש אחרים השייכים לתרבויות אחרות. מאז ומעולם, מסרים רוחניים מקודשים הגיעו אל בני האדם בדרך של תקשור. הם הפכו לכתבי קודש שעליהם אנשים מוכנים היום להיהרג ולהרוג. אנשים אומרים שאלה "דברי אלוהים חיים", אך אלוהים לא ירד מטה, התיישב ליד שולחן כתיבה והחל לרשום. התקשורת התנהלה באמצעות אנשים כמוני וכמוכם, שהצליחו "להתחבר" לאנרגיות ולהביא מידע ומסרים שלא היו נגישים אליהם בדרך אחרת.

>>> בואו לדבר על רוחניות גם בפייסבוק שלנו

בעבר היו אלה מעטים, יחידי סגולה, בעלי כשרונות מיוחדים. אך כיום הדבר השתנה. כיום ערוצי התקשורת פתוחים לכל אחד שרוצה בכך. נכון, עדיין יש אנשים בעלי יכולות תקשור טובות יותר, אנשים שהתקשור הוא ייעודם. אך הוא גם נחלת הכלל – אם הכלל רוצה בכך, כמובן. מדובר אם כן בקשר בין אדם לנוכחות שאינה גשמית.

אני אוהבת במיוחד את האופן שבו מתארת ומגדירה את התקשור פמלה קריב, מתקשרת מהולנד. הנה קטע שתרגמתי מתוך ספרה "תודעת המשיח בעידן החדש", שראה אור בהוצאת "אהבה":

"אני רואה בתקשור שיתוף פעולה בין האדם והישות הרוחנית אשר פועלת כמורה. המורה מציע לאדם השראה ונקודת מבט רחבה יותר, והאדם מתרגם את האנרגיה של הישות הרוחנית למילים ולתפיסות שאותן הוא לומד במשך ילדותו, באמצעות החינוך והתרבות שלו. איני מאמינה שהדבר אפשרי או אפילו רצוי, שמתקשרים יזיזו את עצמם לגמרי הצדה כדי לתקשר בצורה טהורה את האנרגיה של הישות הרוחנית. אני חושבת שהכרחי שהלך הרוח של המתקשר, המודעות ואוצר המילים שלו ישפיעו רבות על החומרים שמועברים דרכו. אפילו אם המתקשר נכנס למצב טראנס עמוק, המתקשר הוא המקלט והאמצעי, ואי לכך בורא שותף של החומרים. אני חושבת שנאיבי להניח שמתקשר יכול לקבל מסר שהוא חיצוני לו לגמרי, מבלי לקחת בו חלק. אני מאמינה שהמסרים מגיעים מבפנים, באמצעות תודעת המתקשר, המועצמת על-ידי התודעה של המורה הרוחני, ושאיכות התקשור אינה תלויה כל-כך במידה שבה המתקשר יכול לצמצם את עצמו, כמו ברמת התודעה של המתקשר והישות המתוקשרת גם יחד. תקשור באופן מהותי הוא בריאה משותפת".

לא כל מידע מתוקשר הוא אמיתי ובעל ערך

אם אנו אנשים רוחניים, הרי הורגלנו להתייחס ביראת כבוד למידע המגיע בערוצים שכאלה, אך יש בכך גם סכנה. לא כל מידע מתוקשר הוא מידע אמיתי ובעל ערך. ממש כפי שאנו יודעים לבקר טקסטים מכל סוג שהוא, כך עלינו לנהוג גם כאשר אנו קוראים מידע מתוקשר. עלינו לשאול את עצמנו: "האם המידע הועיל לי? האם קראתי משהו חדש? האם אני חש טוב יותר לאחר שקראתי אותו?" אם התשובות חיוביות, הרי שלפנינו מידע תקף ומועיל. אך אם המידע מספר על סוף העולם, מזהיר אותנו ומאיים עלינו, רצוי שנניח אותו בצד, לצד סיפורי רואלד דאל או אדגר אלן פו, אולי.

ואם אתם אמיצים ומנסים לתקשר בעצמכם, כיצד תדעו שיצרתם קשר עם ישות מממד גבוה, ישות שרוצה בטובתכם? גם כאן יש להיות זהירים. הרי לא תכניסו כל אדם אל ביתכם, כך גם לא תרצו לתקשר עם כל ישות שנמצאת בסביבתכם. האם אתם מרגישים גדולים יותר, האם חשתם אהבה ללא תנאי בעת התקשור, האם קיבלתם מידע מועיל, עידוד כמו זה המתקבל מאח גדול ואוהב? אם כן, קרוב לוודאי שיצרתם קשר עם ישות מתאימה. אך אם חשתם אימה ופחד, אוימתם, הוזהרתם ונאמר לכם מה לעשות, אם הישות החניפה לכם יתר על המידה או ניסתה לגרום לכם לעשות דברים בניגוד לרצונכם, הרי שמצאתם אנרגיה שלילית וטוב תעשו אם תתנתקו ממנה במהירות.

אפשרו לעצמכם להיות מי שאתם

מסרים מתוקשרים אוהבים ואמיתיים יכולים להזכיר לנו את המהות האמיתית שלנו, לרפא בתוכנו מקומות פצועים, להאיר בנו חללים חשוכים ולהעניק לנו מידע שלא נצליח לקבל בשום דרך אחרת. הדרך הטובה ביותר לסיים, לדעתי, היא להביא לכם מתוך האתר של הוצאת אהבה קטע מתקשור קצר ששמו "לחיות את חוק האהבה", מאת ג'ון פאין, המתקשר ישות אוהבת ששמה אומני:

"אפשרו לעצמכם להיות מי שאתם ברגע זה ממש. אתם מושלמים בכל הדרכים, מושלמים ואהובים בדיוק כפי שאתם. אינכם שלמים, ממש כפי שהיקום אינו שלם, שכן התנסות יוצרת למידה ותשוקה נוספת להתנסות וללמידה, וכן הלאה עד אין קץ. אף אחד ביקום אינו שלם, אך כולם מושלמים. רבים מכם שוקעים במנהג חוסר האפשור, כיוון שאתם מדמיינים שהארה או התעוררות רוחנית הן נקודת סיום מוגדרת. אין זה כך, יקירים, אין סוף, אלא רק התחלות חדשות רבות מאוד. אנו מזמינים אתכם לא להביט על התוצאה הסופית, אלא ליהנות מהמסע על כל גילוייו הנהדרים. אתם כאן כדי לברוא חיים של שמחה, לא יותר ולא פחות. מצאו את שמעניק לכם הנאה ועשו זאת, ואפשרו לכל האחרים להיות בדיוק כפי שהם, והעניקו מתנה זו גם לעצמכם!"
  • סמדר ברגמן, ילידת קיבוץ שריד, מתרגמת ומו"לית, בעלת הוצאת אהבה, חיה מילדוּת את חיי הרוח. היא נשואה לקברניט באל על ואמא לשלושה, בעבר הייתה דיילת אוויר.   
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן