Skip to content

חדשות במלונות: מלון רויאל ביץ' ת"א נפתח ומלון אוקיאנוס נמכר

מלון היוקרה רויאל ביץ' ת"א, הנמנה על מלונות היוקרה של ישרוטל, נפתח שלשום ואילו מלון אוקיאנוס בהרצליה נרכש על ידי רשת אורכידאה ניהול מלונות של האחים נקש; במלון פרימה תל אביב נפתחת תערוכה אופטימית וצבעונית של הציירת הוותיקה הדי קון מלון רויאל ביץ' תל אביב נפתח בתחילת השבוע בהשקעה של כחצי מיליארד שקלים. במלון החדש […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מלון היוקרה רויאל ביץ' ת"א, הנמנה על מלונות היוקרה של ישרוטל, נפתח שלשום ואילו מלון אוקיאנוס בהרצליה נרכש על ידי רשת אורכידאה ניהול מלונות של האחים נקש; במלון פרימה תל אביב נפתחת תערוכה אופטימית וצבעונית של הציירת הוותיקה הדי קון

מלון רויאל ביץ' תל אביב נפתח בתחילת השבוע בהשקעה של כחצי מיליארד שקלים. במלון החדש 230 חדרים וסוויטות, והוא נפתח לאחר שנים שבהם לא נפתח מלון גדול בתל אביב. המלון נמצא בטיילת של תל אביב, בואכה יפו.

הבריכה במלון רויאל ביץ' תל אביב החדש של רשת ישרוטל. משלב אלמנטים של עיצוב אורבני עכשווי, טכנולוגיה מובילה, נוחות ואירוח חם ושלו. (צילום: אסף פינצ'וק)
הבריכה במלון רויאל ביץ' תל אביב החדש של רשת ישרוטל. משלב אלמנטים של עיצוב אורבני עכשווי, טכנולוגיה מובילה, נוחות ואירוח חם ושלו. (צילום: אסף פינצ'וק)

המלון, אשר תוכנן בתחילה להיות מלון מובנפיק, עוצב על ידי מעצב הפנים הגרמני הראלד קליין, שהינו אדריכל פנים מוביל ובעל ניסיון עשיר בתכנון בתי מלון מהטובים באירופה ובעולם. הוא שילב במלון אלמנטים של עיצוב אורבני עכשווי, טכנולוגיה מובילה, נוחות ואירוח חם ושלו.

במלון 23 קומות והוא מציע לאורחים, בין היתר, חדרים מרווחים מסוגים שונים (בגדלים בין 28-95 מ"ר), אשר רובם עם נוף לים, המתאימים לאנשי עסקים, זוגות בירח דבש ומשפחות הבאות לנפוש; מסעדת גורמה כשרה המשקיפה אל הים; בר חדשני; בריכת שחיה רחבת ממדים, אשר צופה לים; ספא "יערות הכרמל" האיכותי; מועדון כושר, טרקלין עסקים דו קומתי מפואר, אשר ממוקם בקומות 18 ו-19 של המלון ושני אולמות אירועים מאובזרים בציוד העדכני ביותר.

המלון מציע מתחם VIP, הפועל כמלון בתוך מלון, וממוקם בקומות 6 ו-7. מדובר ב-18 חדרים וסוויטות VIP, ביניהם 2 סוויטות נשיאותיות מרשימות ביותר, אשר כל אחת מהן היא בגודל של כ-95 מ"ר.

בין היתר, מקדם המלון אמנים ישראלים צעירים באמצעות "חממה" לאמנות דיגיטלית שפועלת במלון, ומציג את עבודותיהם בחדרי המלון ובחלליו הציבוריים.

המלון, המנוהל על ידי חברת ישרוטל, הינו בבעלות חברות אלקטרה נדל"ן ואורנים פרויקטים ונמנה עם מלונות היוקרה של ישרוטל- Isrotel Exclusive Collection, הכוללים את מלון רויאל ביץ' אילת, אחוזת יערות הכרמל, ומלון בראשית במצפה רמון.

המחיר למזמינים עד ל-31.8.13 הינו החל מ-1,780 שקל, לזוג ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר. לאחר מכן המחירים יעלו ב-20%.

מלון אוקיאנוס מצטרף לאורכידאה

ואילו האחים ג'ו רפי ואבי נקש, באמצעות חברת אורכידאה ניהול מלונות שבבעלותם, השלימו בסוף השבוע האחרון עסקה, במסגרתה רכשו את מלון אוקיאנוס בהרצליה מחברת אזורים תמורת 78 מיליון שקל. המלון כולל 43 סוויטות ו-73 חדרים והוא מציע גישה ישירה לים, בריכת שחיה, בריכה לילדים וחדר כושר מאובזר. בנוסף מציע המלון שירותים עסקיים ולאונג'.

עסקה זו מצטרפת לעסקה נוספת שהשלימו האחים נקש בימים האחרונים: רכישת שני בתי מלון הכוללים 270 חדרים במקומות מרכזיים בברלין בשותפות עם חברת פארק פלאזה שבבעלות איש העסקים אלי פפושדו. שני בתי המלון בברלין ינוהלו תחת המותג פארק פלאזה.

עם רכישת מלון אוקיאנוס מרחיבה רשת אורכידאה ניהול מלונות את פריסתה בישראל והיא מונה כעת תשעה בתי מלון פעילים ושלושה נוספים בתהליכי בנייה.

ציור של הדי קון מתוך אוסף הציורים המובחרים של הציירת, המבטאים את שמחת החיים והאופטימיות שלה
ציור של הדי קון מתוך אוסף הציורים של הציירת, המבטאים את שמחת החיים והאופטימיות שלה

לדברי מנכ"ל קבוצת האחים נקש בישראל, אבי חורמרו, רכישת מלון אוקיינוס מגדילה את הפריסה הארצית של בתי המלון בבעלות ובניהול החברה. "המלון בהרצליה מתאים למדיניות הרשת ומתאים לקהל נופש ועסקים כאחד", אמר חורמרו.

הדי קון מביטה לעתיד

לאחר מספר שנים של הפסקה, חוזרת הציירת הוותיקה הדי קון להציג את יצירותיה בתערוכת יחיד חדשה שתעלה ביום חמישי ה-6 ביוני בגלריית פרימה במלון פרימה תל אביב. התערוכה, "עם המבט לעתיד", היא אוסף ציורים מובחרים של קון, המבטאים את שמחת החיים והאופטימיות שלה, שלא נתנה לזוועות המלחמה לפגוע בתשוקתה ואהבתה לחיים.

בתערוכה יוצג אוסף של כ-30 ציורים, שנבחרו על ידי אוצרת התערוכה, מרים דוד. עד היום הציגה קון בשורה של גלריות נחשבות בארץ, ביניהם גלריות "כץ", "בן יהודה" ו"רוזנפלד" כמו גם בגלריות בערים מרכזיות בעולם. בשנת 2010 זכתה בפרס מפעל חיים מטעם העמותה הבינלאומית לזכויות אדם על תרומתה למטרות חשובות, ביניהן ספינת השלום של אייבי נתן.

הגלריה במלון פרימה תל אביב, אשר מעוצבת בסגנון "העיר הלבנה", מארחת באופן קבוע תערוכות מתחלפות של אמנים ישראלים בני זמננו ולמבקרים בה מוצעים חומרי עיון ותצלומים על העיר תל אביב. הגלריה אירחה בעבר תערוכות של אמנים כגון אתי לב, מירב גרינברג, מאירה תדמור, מיכאל שגיא, רחל אלקלעי, אורית גפני, יוסי כהן ורנקין ועוד.

גלריית "פרימה", במלון פרימה תל אביב, רח' הירקון 105 תל אביב, פתוחה למבקרים ללא תשלום עד ה-31.7 במהלך כל השבוע, בין השעות 09:30-23:30.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן