אל על מציעה גם בעונת הקיץ הנוכחית חבילות נופש, במחירים אטרקטיביים, הכוללות טיסה ושהייה בבית מלון ואפשרות לרכישת מוצרים משלימים כגון השכרת רכב ואטרקציות שונות. חבילות הנופש האלה משווקות באמצעות סוכני הנסיעות ובאתר אל על.
מנתונים הקיימים באל על מתברר, כי כ-35% מהגולשים רוכשים חבילות נופש באינטרנט, כ-30% מזמינים סידורי לינה, כ-16% מזמינים סידורי לינה והסעות. הנתונים האלה תקפים לנוהגים לצאת לחופשות קצרות וגם לנוהגים לצאת לחופשות ארוכות יותר (בעיקר משפחות). ימי השהייה נעים בין 4 -7 ימים באירופה ו-8 -14 יום בארצות הברית וצפון אמריקה.
עוד נמסר, כי אל על השיקה אתר בשפה הספרדית, המציע את סל המוצרים והשירותים שלה לנוחותם של דוברי שפה זו.
289 טיסות בשבוע
במשך החודשים הקרובים תפעיל אל על 289 תדירויות שבועיות מנתב"ג ל-35 יעדיה בעולם:
31 טיסות שבועיות לצפון אמריקה (22 טיסות לניו יורק, 5 ללוס אנג'לס, 4 לטורונטו), 6 טיסות שבועיות לבנגקוק, 5 טיסות שבועיות להונג קונג, 22 טיסות שבועיות ללונדון (מתוכן 11 ללונדון לוטון), 20 לפריז ו-18 למוסקבה וטיסות ליעדים נוספים.
היעדים הפופולאריים ביותר בקרב הישראלים בקיץ 2013 הם: אירופה הקלאסית (אנגליה, צרפת, ספרד, גרמניה), מוסקבה, בנגקוק וארצות הברית. היעדים המובילים בהזמנות באמצעות אתר אל על הם :פריז, רומא, אמסטרדם, מילאנו, ברצלונה וברלין.
הזמנות במחשב האישי, הטאבלט והסמרטפון
"בשנים האחרונות אנו עדים למגמה הולכת וגוברת של נוסעים המעוניינים במוצר אחד הכולל גם את כרטיס הטיסה וגם את המלון. במסגרת שדרוג אתר אל על, מציעה החברה מוצר כולל במחירים אטרקטיביים. בשנים האחרונות חלה עלייה בקרב הצרכן הישראלי בהזמנת מוצרים ושירותים באמצעות המחשב האישי, הטאבלט והסמארטפון. לאור זאת, יצרה אל על שורה של חבילות המשלבות טיסה עם אופציה לחבילה הכוללת מלון ואפשרות לרכישת מוצרים משלימים: השכרת רכב ואטרקציות שונות", מסבירה עינת ינאי ראש אגף שיווק באל על.