Skip to content

מח"ש: "עומר ואליד לא נורה על ידי המשטרה"

"הבדיקה העלתה באופן מובהק כי ואליד נפצע כתוצאה מהירי שביצע לעברו הרוצח איתמר אלון וכי כתוצאה מירי זה נהרג עידן סמירי ז"ל, אשר היה באותה עת סמוך לוואליד וכל זה טרם הגעת השוטרים למקום", כתבו במח"ש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המחלקה לחקירות שוטרים, שבדקה את טענת עומר ואליד שנפצע קשה במסע ההרג בבנק הפועלים בבאר שבע כי הוא נורה על ידי המשטרה, פרסמה הערב את מסקנותיה. לטכנת מח"ש, אין כל בסיס לטענה של ואליד. 

יורם הלוי (צילום: משטרת ישראל)
"אנחנו משטרה שיוויונית". ניצב יורם הלוי (צילום: משטרת ישראל)

לאחר האירוע טענה משפחתו של הנפגע כי הוא נורה ונאזק על ידי שוטרים ואף הוגשה על כך תלונה במח"ש. בעקבות פנייה זו בוצעה הבדיקה: "לא נמצא כל בסיס לטענה כי ואליד נורה על ידי שוטרים בזירה. הבדיקה העלתה באופן מובהק כי ואליד נפצע כתוצאה מהירי שביצע לעברו הרוצח איתמר אלון וכי כתוצאה מירי זה נהרג עידן סמירי ז"ל, אשר היה באותה עת סמוך לוואליד וכל זה טרם הגעת השוטרים למקום", כתבו במח"ש.

מפקד מחוז דרום ניצב יורם הלוי התייחס היום להודעת מח"ש ואמר: "לאור התחקיר המבצעי, ממצאי הזירה, דוח המעבדה הבליסטית, עדויות הניצולים ועכשיו גם בדיקת מח"ש – שקבעה באופן מובהק וחד משמעי כפי שטענו בתוקף ובנחרצות בכל הזדמנות כי הפצוע נורה ונפגע מנשקו של הרוצח ולא מירי השוטרים – ראוי הוא שכל מי שיצא פומבי, וביניהם אישי ציבור ובעלי השפעה מקרב המיגזר, שהכפישו בכל הזדמנות ומעל כל במה אפשרית את שוטרי המחוז הדרומי, פגעו וזלזלו בשוטרים שפעלו באומץ לב, הסתערו ועצרו את מסע ההרג והצילו חיים תוך סיכון חייהם, ראוי שיעשו חשבון נפש עמוק ואמיתי ויביעו חרטה על מסע ההכפשה ומחול השדים שהתחולל כנגד שוטרי המוד הדרומי".

עוד אמר הלוי: "כפי שציינתי בוועדת הפנים של הכנסת ובכל הזדמנות, אנחנו משטרה שויונית שנותנת שירותי משטרה אחידים לכולם, ללא הבדל דת, מין וגזע. כך פעלנו בזירת הרצח כשהצלנו את חייו של עומר ואליד וכך נפעל גם בעתיד".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן