Skip to content

תלמיד ישיבה לרבו: האם מותר לירות בנשות הכותל?

היום נעצר תלמיד ישיבה מאחד מיישובי איו"ש בחשד כי בירר עם רב אם מותר לירות בנשים בלבוש לא צנוע העוטות תפילין בכותל. הנער אינו מכחיש את דבריו אך טוען כי לא התכוון לפגוע באיש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נער בן 17 וחצי, תושב אחד היישובים בשומרון, נעצר היום (שישי) בידי משטרת מחוז ירושלים, לאחר שהשבוע  פנה אל הרב ברוך אפרתי מאתר "כיפה", בשאלה "האם מותר לירות בנשות הכותל?". בלשי הבירה עצרו היום את הנער במהלך טיול בבית שמש שערכו הוא ובני הישיבה בה הוא לומד. החקירה נפתחה בעקבות מידע שמסר הרב מקבל השאלה.

baruch
הרב ברוך אפרתי (צילום: אתר סרוגים)

לפי הפרסום, בשאלתו שהפנה הנער לרב הוא כתב: "אם אני (או כל אחד אחר) נמצא ברחבת הכותל, ושם נמצאות נשות הכותל, בלבוש לא צנוע עם טלית ותפילין, ומשחקות עם ספרי תורה, ועושות חילול ה´, האם עלי למנוע זאת בירי על הנפשות הרלוונטיות, במידה ולא ניתן למנוע זאת בדרך אחרת?“.
הרב הנחרד הגיב לגולש והבהיר כי "כך אינה דרכה של תורה, אלא בשיחה ובמחלוקת נוקבת ללא אלימות בצידה", ומסר את המידע למשטרה. הצעיר כך נודע, טען בחקירתו כי לא התכוון לפגוע בנשות הכותל.

4 Comments

  1. רות ריבק
    8 ביוני 2013 @ 16:35

    הוא מאשר לו "מחלוקת נוקבת" וכך אומר לו : בעצם אתה צודק ברעיון הבסיסי שלך. מה יסיק מכך הנער הקנאי? שאם לא תצלח דרך ה"מחלוקת הנוקבת", בהמשך, אולי גם אמצעים אחרים יעמדו לרשותו כדי לממש את קנאותו

    • איכא דאמרי
      9 ביוני 2013 @ 12:43

      רות ריבק. ממה את סובלת יותר: מפיגור בלתי הפיך בהבנת הנקרא,
      או סתם מאוטו-אנטישמיות חולנית?
      לי יש הרגשה שאם יתנו לך נשק בידיים, לא תהססי לירות בבני עמך.
      הרב מגיש תלונה למשטרה כנגד הנער השואל, ואת אומרת שהרב מאשר לו להרוג.
      למה? כי הוא כתב שאפשר להתווכח "בשיחה ובמחלוקת נוקבת ללא אלימות"

  2. דב קידרון
    7 ביוני 2013 @ 8:34

    הרב בודק אם תקבל עבור זה סוכריית פורנו בדמות 72 בתולות בינתיים תתחיל להתפלל עוד פעמיים ביום ונאשר לך

    • איכא דאמרי
      9 ביוני 2013 @ 12:34

      דב, אין מה לומר, אתה מראה לכולם כמה המח שלך מעוות ומרושע. הרב אומר לו אל תנהג באלימות, הרב מגיש תלונה למשטרה, ואתה תמשיך להפיץ שטנה והסתה. למה? כי שנאת הדת מוציאה אותך מדעתך. כמה טפשי שאתה מנסה להיראות פלורליסט, בו בזמן שאתה מסית כאחרון האנטישמים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן