Skip to content

ירושלים: רצח את זוגתו שביקשה להיפרד

גבר בשנות ה-40 לחייו דקר למוות את זוגתו שביקשה להיפרד. לאחר מעשה הוא ניסה לשים קץ לחייו. מוקדם יותר נרצח גבר תושב יפו שנורה על ידי אלמונים. המשטרה עצרה שני חשודים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אישה תושבת ירושלים, כבת 40, נדקרה הלילה (שישי) על ידי בן זוגה, גבר בשנות ה-40 לחייו, לאחר שככל הנראה ביקשה להיפרד ממנו. על פי החשד הגיעה האישה הלילה עם חברתה לביתו של בן זוגה כדי להודיע לו כי היא נפרדת ממנו. בתגובה לכך  נטל הגבר סכין, דקר אותה מספר דקירות בפלג גופה העליון ואז שתה חומר רעיל, כנראה חומצה, על מנת לשים קץ לחייו.

צוות של מגן דוד אדום, שהוזעק לדירה שברחוב בן צבי בירושלים, מצא את האישה במצב קשה והעניק לה טיפול ראשוני. היא פונתה לבית החולים הדסה עין כרם אך שם מתה מפצעיה. דובר מד"א, זכי הלר, מסר הבוקר כי צוותי הרפואה הוזעקו לדירה סמוך לשעה 3 לפנות בוקר, בעקבות דיווח על אישה שנמצאה דקורה. "הגענו למקום והבחנו באישה כבת 40 בהכרה מעורפלת, שסבלה מדקירות בפלג גופה העליון. הפרמדיקים הרדימו והנשימו אותה ופינו אותה במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם".

(צילום להמחשה: משטרת ישראל)
(צילום להמחשה: משטרת ישראל)

החשוד ברצח נמצא כשהוא במצב הכרה מעורפל לאחר ששתה חומר רעיל. הוא פונה לבית החולים שערי צדק ומצבו מוגדר בינוני עד קשה. משטרת ירושלים פתחה בחקירה.

אתמול, יום חמישי בסמוך ל 22:00 בערב נמצא גבר (44), בן לאחת מהמשפחות הגדולות ביפו, ללא רוח חיים ברחוב סהרון כשעל גופו מספר פצעי ירי בפלג גופו העליון. הגבר איבד דם רב וקרובי משפחתו פינו אותו ברכבם לבית החולים וולפסון בחולון, שם נקבע מותו. במשטרה סוברים כי הרצח אירע על רקע פלילי. מפקד מרחב יפתח, ניצב משנה דוד גז, אמר הלילה כי החקירה בראשיתה וכי "יש לנו שני מעוכבים. אנו בודקים את המעורבות שלהם בקשר למעשה. הם נמצאים בחקירה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן