Skip to content

הדלק במטוס לא הספיק מהרצליה לפתח תקווה

מטוס ססנה שהמריא משדה התעופה הרצליה נחת בחירום במנחת סירקין ליד פתח תקווה בגלל שאזל לו הדלק. המטוס נהרס, שני האנשים שהיו בתוכו נפצעו קל. שדה התעופה סירקין, שנבנה על ידי הבריטים, סגור לשימוש מטוסים הרבה שנים. בעבר שימש בית ספר לטיסה של חיל האוויר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מטוס ססנה שהמריא משדה התעופה הרצליה למשימת צילום, נאלץ בצהריים לנחות בחירום במנחת סירקין ליד פתח תקווה, בגלל שאזל לו הדלק. בנחיתה נהרס המטוס, אך השניים שהיו במטוס ניפצעו קל וחילצו עצמם מבין השברים.

זמן קצר מאוד לאחר ההמראה משדה התעופה בהרצליה, כאשר הססנה הייתה מעל פתח תקווה, הבחין הטייס, כי אזל הדלק במטוס. הוא החל מייד לחפש מקום לבצע נחיתת חירום ואז הבחין במנחת סירקין ליד פתח תקווה וכיוון את המטוס לעברו. כשהתקרב המטוס לקרקע הוא פגע בעמוד. הפגיעה הסיטה את המטוס לעבר השיחים בצידי המנחת והוא התרסק לתוכם. שני נוסעי המטוס נחלצו בכוחות עצמם מבין שברי המטוס.

למקום הוזעקו צוותי חילוץ מתחנת כיבוי והצלחה בפתח תקווה, צוותי מד"א ירקון ושוטרים. צוותי הכיבוי התיזו קצף על המטוס על מנת למנוע את התלקחותו. שני נוסעי המטוס קיבלו טיפול במקום.

צוותים של החוקר הראשי לתאונות אוויר במשרד התחבורה, הגיעו למקום והחלו לבדוק את נסיבות המקרה.

שדה התעופה סירקין, הסגור כבר הרבה שנים, נבנה על ידי הצבא הבריטי ושימש במשך הרבה שנים בית הספר לטיסה של חיל האוויר. האזור הוא שטח צבאי סגור והמסלול שלו לא בשימוש.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן