Skip to content

אושר מינוי אמיר לוי לתפקיד הממונה על תקציבים

משמש מאז 2006 בתפקיד מנכ״ל חברת שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת. בעבר היה סגן הממונה על התקציבים ובתפקידיו בעבר במשרד האוצר התמחה בתחום התשתיות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אמיר לוי
אמיר לוי

ממשלת ישראל אישרה היום את הצעתו של שר האוצר, יאיר לפיד למנות את אמיר לוי לממונה על התקציבים במשרד. לוי ייכנס לתפקידו בתחילת האוגוסט.

שר האוצר, שהציג את מועמדותו של לוי, אמר כי "לוי מביא עמו לתפקיד את היכולת, הניסיון והרקע המקצועי המתאימים ביותר להוביל את אגף התקציבים".

לוי, בן 43, משמש מאז 2006 בתפקיד מנכ״ל חברת שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת. בתפקידו זה הרים לוי את החברה לשחקן מוביל בתחום האנרגיה המתחדשת, תוך דגש על תחום אנרגיית השמש ומימוש חזון הקיימות.

בין השנים 1996-2006 עבד לוי במגוון תפקידים במשרד האוצר, הבכיר שבהם הוא סגן הממונה על התקציבים. לוי התמחה בתחום התשתיות – תקשורת, מים, אנרגיה, תמ״ת ותיירות והוביל מספר רפורמות ופתיחת שווקים מונופוליסטיים לתחרות. בכלל זה בשוק הטלפוניה והאינטרנט (הכנסת חברתHOT לשוק מונופוליסטי של בזק), ניידות המספרים והפחתת דמי הקישוריות בסלולר, שוק השידורים (הכנסת YES לתחום הטלוויזיה הרב-ערוצית וערוץ 10), שוק הדואר (הפיכת רשות הדואר לחברה והכנסת מתחרים), ותחום המים (הקמת "מקורות ייזום" והכנסת שחקנים חדשים לתחום המים שנשלט על ידי חברת "מקורות").

ללוי תואר ראשון בכלכלה ומדע המדינה ותואר שני בכלכלה, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן