Skip to content

ביהמ"ש יתיר לפרסם מחרתיים את פרטי ה"בכיר" מהקהילה

שופט בית המשפט מתח ביקורת במהלך הדיון על הכינוי "בכיר בקהילה" שהודבק לחשוד הרביעי בפרשה: "לא ברור לי מי הגה את המושג המוזר המעלה על הדעת ארגון חשאי וזדוני", אמר השופט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לשופט בית המשפט השלום בתל אביב נמאס. במהלך הדיון להארכת מעצרו של הבכיר בקהילה הגאה היום (ראשון) בתל אביב, הודיע השופט עידו דרויאן, כי ביום שליש הקרוב יתיר את פרסום שמו של החשוד המוכר מהקהילה, וכן שבכוונתו להתיר פרסום של פרטים נוספים מהפרשה. עוד מתח השופט ביקורת על הכינוי של החשוד: "לא ברור לי מי הגה את המושג המוזר: בכיר בקהילה", אמר. בהסכמת שני הצדדים הוארך מעצרו של החשוד עד יום ג' הקרוב. 

לא ארגון חשאי. מצעד הקהילה הגאה השבוע (צילום: דן בר דוב)
לא ארגון חשאי. מצעד הקהילה הגאה השבוע (צילום: דן בר דוב)

החשוד נעצר  בשבוע שעבר, לילה אחרי מעצר שלושת החשודים במעורבות ברצח שני הצעירים, ניר כץ וליז טרובישי במועדון הבר-נוער, ובפציעתם של 11 אנשים נוספים.

על המושג "בכיר בקהילה", שהודבק לחשוד הרביעי, אמר השופט שזהו "מושג המעלה על הדעת ארגון חשאי וזדוני, משל לזקני ציון, שבו יש בכירים יותר וזוטרים יותר השותפים להתארגנות חשאית שמוסתרת מפני הציבור".

עורך הדין רן אלון מהסנגוריה הציבורית, המייצג את החשוד, התייחס לכך: "מרשי לא ידע מי הם המבצעים ולא הסתיר דבר. זאת המצאה שצצה בתקשורת, אפילו היחידה החוקרת לא מחשידה אותו בדברים שכאלה". גם שמות שלושת החשודים במעורבות ברצח אסורים בפרסום כמו גם רבים מהפרטים בנוגע לטבח במרכז הצעירים מקהילת הלהט"ב.

ברשתות החברתיות עלו השערות ודיווחים שונים לגבי אותו חשוד ומהן עולה כי בעיניי הרוצח ועוזריו הוא סומן כיעד לחיסול בשל עבירה חמורה שביצע בעבר וקשורה לאחד מהחשודים. אם אכן הפרטים הללו נכונים, יתכן כי הצעיר רעול הפנים הגיע לברנוער, לא מצא אותו והחליט לטבוח בבני הנוער שנכחו במקום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן