Skip to content

ראשי כבש ופרה כרותים בכיכר בבאר שבע

אלמונים הניחו אותם ברחבה היפייפיה של המזרקה ובסמוך להם נכתב בגרפיטי: "בסבל כולם שווים. לארוחה יש תחליף, לחיים אין". במשטרה מעלים אפשרות, שהמעשה בוצע ככול הנראה על ידי אלמונים השייכים לקבוצה שביצעה בת"א מיצג דומה בכיכר דיזינגוף בחודש מרץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשלוש השנים האחרונות מנסה העיר באר שבע, יש אומרים בהצלחה יתרה, להידמות לכרך הגדול שלא נח לרגע. הבוקר (שני) התקבל טלפון במוקד העירוני של העירייה מתושב העיר, שדיווח כי בכיכר המזרקות, הסמוכה לרחוב יהודה הלוי בשכונה היוקרתית רמות, הוא הבחין בראשי בהמות כרותים. עובדי אגף שפ"ע, בראשותו של אמנון כהן, הגיעו למקום וגילו שאלמונים הניחו ראשים של פרה וכבש כרותים ברחבה היפייפיה של המזרקה ובסמוך להם נכתב בגרפיטי: "בסבל כולם שווים. לארוחה יש תחליף, לחיים אין".

עובדי העירייה פינו את המפגע ושוטרים שהגיעו לזירת האירוע אספו נתונים ופתחו בחקירה. גורמים במשטרה מעלים אפשרות, שהמעשה בוצע ככול הנראה על ידי אלמונים השייכים לארגון למען בעלי חיים – קבוצה שביצעה בחודש מרץ בתל אביב מיצג דומה בכיכר דיזינגוף. אז הונחו ראש של עז עם הכיתוב: "נגד שחיטות בעלי חיים". מיצגים דומים התגלו באותו יום ברחוב אבן גבירול וביפו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן