Skip to content

מינויים חדשים באגף התקשוב הממשלתי

האגף מספק פתרונות מיחשוב שמטרתם לתמוך בעבודה המקצועית של עובדי משרד האוצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האגף למערכות מידע של משרד האוצר, מספק פתרונות מיחשוב שמטרתם לתמוך בעבודה המקצועית של עובדי המשרד על אגפיו השונים. פתרונות אלה אמורים לאפשר להם להשיג את היעדים אשר הציבו לעצמם, באופן פשוט ויעיל תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

המינויים החדשים באגף

גדעון קונפינו
גדעון קונפינו

גדעון קונפינו – מונה לראש מערך אבטחת המידע במטה התקשוב הממשלתי. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על הגדרת מדיניות טכנולוגיות, מתן סל פתרונות טכנולוגיים, ומפת דרכים טכנולוגית למוצרי אבטחת מידע בשימוש הממשלה. קונפינו, נשוי ואב ל-4, הינו בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה. כמו כן, קונפינו מוסמך CISSP מטעם ארגון ISC2. בעשור האחרון מילא קונפינו שורת תפקידים בכירים ביחידת אבטחת המידע באמדוקס ונשא תפקיד מרכזי בהקמתה.

יותם ארז

יותם ארז – מונה לתפקיד CTO הממשלתי (Chief Technology officer). במסגרת תפקידו יהיה אחראי על תכנון טכנולוגי אסטרטגי, מתן כלים לחיזוי ארוך טווח של ההתפתחויות הטכנולוגיות בחומרה ותקשורת, סביבות הפיתוח והיישומים, והשפעתם על מערך התקשוב במשרדים בראייה כוללת. ארז, נשוי ואב ל-3, הינו בעל תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת חיפה.
בתפקידו האחרון ניהל את תחום ה- ITבחברת "נייס סיסטמס" ובהמשך היה שותף להקמת גוף SaaS/Hosting בחברה. בעברו מילא שורת תפקידים בכירים בטבע, ובהם ניהול גוף התשתיות הגלובלי וניהול מערכות המידע של חטיבת המוצרים הגלובליים.

רווית זילברפרב
רווית זילברפרב

רווית זילברפרב- מונתה למנהלת ההקמה של אגף התקשוב הממשלתי והיא תהיה אחראית על מיסוד פעילות היחידה מול יחידות מטה במשרד האוצר וגופים ממשלתיים נוספים. כמו כן, תהיה אחראית על מיסוד מערך ההנחיות המקצועיות של הממונה על התקשוב הממשלתי ופיתוח מתודולוגיה לניהול סיכונים בתחום התקשוב ותקדם הקמת גוף לניהול סיכוני תקשוב בממשלה. זילברפרב הינה בעלת תואר ראשון במשפטים ובלימודי מזרח התיכון ואיסלאם מהאוניברסיטה העברית.

בתפקידה האחרון שימשה יועצת מקצועית לשר מיכאל איתן, והקימה את יחידת שיפור השירות הממשלתי לציבור והפחתת הנטל הבירוקרטי. בעברה הייתה עורכת דין בתחום הפלילי, ריכזה ועדות ציבוריות, ושימשה כנציגת לשכת עורכי הדין בוועדת החוקה בכנסת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן