Skip to content

סתיו שפיר וחבריה מתכוננים לסיבוב הבא

אנשים צעירים שרוצים בכל מאודם שתהיה לנו ארץ אחרת. לא מוותרים על הארץ ולא מוותרים על ההזדמנות לעורר אותנו שוב ושוב לקחת אחריות על עצמינו וחיינו. נינו הרמן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אנשים צעירים שרוצים בכל מאודם שתהיה לנו ארץ אחרת. לא מוותרים על הארץ ולא מוותרים  על ההזדמנות לעורר אותנו שוב ושוב לקחת אחריות על עצמינו וחיינו. חנוכת בית

כתב וצילם: נינו הרמן

הלכתי היום (שישי) לחגוג עם קבוצה קטנה על גג ענק בתל אביב. האנשים האלו, שהוציאו אותנו לרחובות שוב ושוב בקיץ שחלף, מכינים את הסיבוב הבא. תוך כדי תנועה הם לומדים כל הזמן. איזו חבורה  קטנה ומופלאה שנושפת רוח עזה ברצף.

לקט צילומים של אנשים צעירים שרוצים בכל מאודם שתהיה לנו ארץ אחרת. לא מוותרים על הארץ ולא מוותרים  על ההזדמנות לעורר אותנו שוב ושוב לקחת אחריות על עצמינו וחיינו.

סתיו שפיר: "סוף סוף, בית משלנו, שאפשר ליצור בו את כל הרעיונות והקמפיינים והמאבקים והתחבולות והקסמים שיום אחד אולי יהפכו את המדינה הזו למקום שטוב לחיות בו".

תודה רבה לכל מי שבא לקרוא שיר, לנגן שיר, לשאת ברכה ולהרים כוסית. ואם במקרה גם אתם מחזיקים כוסית קטנה ביד עכשיו, אל תשכחו להשיק אותה באחרת, ולבקש יחד איתנו: לחיי המהפכה! שבת שלום לכולם (-:

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן