Skip to content

בצריכה מתמדת: פסיעה אחר פסיעה

מדור הצרכנות יורד לאדמה ומתמקד השבוע בנעליים לסוגיהן החידושים בתחום כוללים כפכפי אצבע של ריידר אל מול קולקציות נעלי נוחות לגברים ולנשים, וגם נעלי ספורט קיציות וקלות במיוחד. את מי אהבנו ועל מי אנו מוותרים?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: לנעול נעלי נוחות

המציעה: ליידי קומפורט

מה זה אומר? קולקציית הקיץ של רשת נעלי הנוחות המיועדת לנשים בלבד.

מתוך המבחר הרב ניסינו סנדלים פתוחים שנמסרו לאישה אשר נועלת נעלי נוחות על בסיס קבוע. היא אהבה את העיצוב של הנעליים אך יותר מכך את הנוחות הרבה במהלך ההליכה. הסנדלים בנויים כך שכף הרגל מקבלת תמיכה גדולה מאוד, כך שהאזורים הכואבים – ברכיים וגב תחתון – הורגשו הרבה פחות, וההליכה כולה היתה קלה. המחירים נוחים יחסית ומגוון העיצובים מספק.

המחיר: 169-399 שקל, להשיג בסניפי הרשת.

הציון: [rating=5]

ההצעה: לנעול נעלי ספורט קיציות

המציעה: Glagla

מה זה אומר? המותג, החדש יחסית בארצנו, מתמחה בנעלי ספורט קלילות יחסית, המיועדות לשימוש בימים חמים. הודות לשילוב של Ind'air Technology, מערכת אוורור מיוחדת, הנעליים אכן מתבררות כאווריריות יחסית. עם זאת, בימים חמים במיוחד אי אפשר היה להתחמק מההשפעה של מזג האוויר גם על כפות הרגליים. לנעליים יתרון בולט בדמות המשקל שלהן – 170 גרם בלבד – והעיצובים הצעירים שלהן. אידיאליות לפעילויות ספורטיביו תקלות ולמי שמחפש מראה ספורטיבי-אופנתי.

המחיר: 200-240 שקל, להשיג בסניפי קרוקס

הציון: [rating=4]

ההצעה: לנעול כפכפים אופנתיים

המציעה: TKEES ו-ESSIE

מה זה אומר? שיתוף פעולה בין מותג הלקים ESSIE לבין מותג כפכפי החוף יוצר לראשונה ליין של שישה זוגות כפכפים הנמכרים עם לק תואם. השילובים של הצבעים אופנתיים, כלומר בעיקר צבעים בוהקים ומלאי חיים, המתאימים מאוד לקיץ. הלקים איכותיים כתמיד; הכפכפים היו נוחות, אם כי מעט קשות להליכה.

המחיר: 330 שקל, להשיג ב-GOSSIP, קניון רמת אביב.

הציון: [rating=3]

ההצעה: לנעול כפכפים ברזילאיים

המציעה: Rider

מה זה אומר? המותג הברזילאי, הנמכר בשנים האחרונות גם בישראל, מנסה גם הוא להתחבב על הלקוחות – גברים ונשים – תוך התהדרות בארץ המוצא המפורסמת. הכפכפים עצמם נמכרים במגוון רחב של עיצובים וצבעים, בין סולידיים לדומיננטיים כמו אלו בתמונה, המיועדות לגברים. הכפכפים הללו התגלו כנוחות למדי, עם סוליה עבה המספקת תמיכה טובה יחסית למקובל בקטגוריה. מי שרגיש לחומרים בהם משתמשים בדרך כלל בכפכפי ם מסוג זה להפרדה בין הבוהן לאצבעות, ישמח כי במקרה זה החומר נעים יחסית ואינו פוצע את העור.

המחיר: 79-169 שקל, להשיג בחנויות נעליים מובחרות.

הציון: [rating=5]

ההצעה: לנעול נעלי נוחות אלגנטיות

המציעה: Aetrex

מה זה אומר? המותג האמריקני מתמחה במדרסים ומציע במקביל סדרה של נעליים לגברים ולנשים המבוססות על מדרסים אלו. בעוד שנעלי הנשים מגוונות בעיצובים שלהן אלו לגברים שמרניות יחסית. עם זאת, הנעליים לגברים שנבדקו התגלו כנוחות במיוחד. המדרס, כמו מדרסי החברה, ניתן להתאמה אישית כדי להגביר את פעולת הנוחות, וקל היה לעשות זאת. הנעליים עצמן אינם כבדות במיוחד, מחזיקות היטב את הרגל, ומשדרות את המראה האלגנטי המתאים ליום עבודה במשרד.

המחיר: 499 שקל, להשיג בסניפי הרשת ובחנויות נעליים נבחרות.

הציון: [rating=4]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן