Skip to content

גפסו: איחוד עם ישראל ביתנו יוביל לליכוד חדש בראשות כחלון

כך מזהיר שמעון גפסו, ראש עיריית נצרת עלית וחבר מרכז הליכוד, בראיון שנתן היום לאורית לביא נשיאל מערוץ הכנסת. "אני חבר של כחלון, שוחחתי אתו השבוע וכל אחד מבין את זה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איחוד של הליכוד עם "ישראל ביתנו" יוביל לפרישת פעילים מהליכוד ולהקמת "ליכוד חדש" בראשותו של השר לשעבר משה כחלון. כך טוען היום שמעון גפסו, ראש עיירת נצרת עילית וחבר מרכז הליכוד.

שמעון גפסו בראיון בערוץ הכנסת: "יהיה ליכוד חדש"
שמעון גפסו בראיון בערוץ הכנסת: "יהיה ליכוד חדש"

בראיון לתכנית "אולפן פתוח" בערוץ הכנסת, עם אורית לביא-נשיאל, הביע גפסו חשש מפני "השתלטות של אביגדור ליברמן על הליכוד". גפסו התייחס לאפשרות שרה"מ נתניהו יוביל לאיחוד עם ישראל ביתנו ואמר: "משה כחלון בפתח. יש לו הרבה אנשים, חלקם עם ניסיון פוליטי. אם האיחוד הזה יקרה, יהיה ליכוד חדש. יהיו הרבה אנשים שיפרשו. אני חבר של כחלון, שוחחתי אתו השבוע וכל אחד מבין את זה. גם העוזרים הפוליטיים של חברי הכנסת והשרים אומרים: 'אנחנו עם כחלון'. מהלך ההתנתקות שלנו מישראל ביתנו חייב להתבצע, וזה לטובתו של ראש הממשלה".

רק לפני מספר ימים חזר בו, כזכור, ראש הממשלה נתניהו – מהבטחת הבחירות שלו – למנות את כחלון לראש מנהל מקרקעי ישראל. נתניהו נימק זאת באמירה כי ההסכם הקואליציוני ותוצאות הבחירות אינן מאפשרות לו לעמוד בהבטחתו.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן