Skip to content

ועד עובדי כלל ביטוח דורש הסכם קיבוצי

הוועד פנה אמש להנהלת החברה בדרישה לקיים מתווה מזורז לחתימה על הסכם קיבוצי ראשון בחברה. יו"ר הוועד רוני רז: "דורשים לשמור על ביטחונם התעסוקתי של העובדים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ועד עובדי חברת כלל ביטוח, בראשות יו"ר הוועד רוני רז, פנה אמש להנהלת החברה בדרישה לשינוי המתווה המסוכם למשא ומתן בעניין הסכם קיבוצי. פנייתו של רז מגיעה בעקבות החלטת שופט בית המשפט המחוזי איתן אורנשטיין מיום ראשון שחלף בעניין אי.די.בי, אשר נתן ליו"ר הדירקטוריון נוחי דנקנר, הארכה בת חודשיים, בה יוכל לפעול במטרה לשמור על שליטתו בקונצרן ובזמן הזה למכור את שליטתו בחברה.

בעקבות החלטת בית המשפט

בפנייתם, מדגישים חברי הוועד, כי החלטת בית המשפט מחייבת הסכמה על מתווה חדש אשר יאיץ את המשא ומתן לחתימה על הסכם קיבוצי בחברה, כאשר בפניה מבקשים חברי הוועד להתחיל במשא ומתן אינטנסיבי החל מיום 16.6.2013.

"לפני כשבועיים החל משא ומתן לחתימה על הסכם קיבוצי ראשון בחברה, והוא צפוי להימשך כבר בימים הקרובים", נכתב בפניה. "במועד בו נפתח המשא ומתן, לא היה ברור עתידה של החברה, והמשא ומתן נפתח על רקע ההליך המשפטי שמתנהל בבית המשפט המחוזי. עתה, משניתנה החלטת בית המשפט המחוזי כפי שניתנה, מתווה המשא ומתן שסוכם בינינו אינו מתאים עוד לשינוי הנסיבות, ויש לפעול לשנותו בדחיפות הראויה".

משא ומתן מזורז

חברי הוועד ביקשו להדגיש בפנייתם את החשיבות שבקיום משא ומתן מזורז, לטובת רווחת העובדים בפרט, והחברה בכלל: "חשוב לנו להבהיר, שאיננו רואים דרך אחרת שתביא לשמירה על הביטחון התעסוקתי של העובדים, וכפועל יוצא על חוסנה של החברה".

יו"ר ועד העובדים, רוני רז אומר היום: "אנו דורשים לשמור על הביטחון התעסוקתי של עובדי החברה, ומאמינים ששיתוף פעולה ביחד עם הנהלת החברה, יכול להטות את הכף לעבר סיום מוצלח של משא ומתן קיבוצי, מהיר ויעיל."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן