Skip to content

קח אותי דודו אהרון, תרגש אותי עמוס תמם

"הרווק" ו"אקסטרים מייקאובר" (רביעי, ערוץ 10), הזכירו לנו באיזו מדינה אנחנו חיים. מדינת הריאליטי. אין ספק שהקונספט עובד. אז למי אכפת שהתוכן אבוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איך אמר "היי גיא" פינס, רגע אחרי שתי התוכניות הללו? "כמה ריאליטי". מעניין מי בערוץ 10 החליט שזה רעיון טוב, שתי תוכניות ריאליטי זו אחר זו באותו ערב. באופן רשמי ניתן לומר, שהפכנו למדינת ריאליטי. בקרוב יהיו כל התוכניות שלנו תוכניות ריאליטי, וכל השאר יעופו מבעד למסך הטלוויזיה ליקום מקביל.

התימני השתכנז. אהרון ומועמדת. צילום מסך

אין ספק שהקונספט עובד. הרווק הנחשק, דודו אהרון בשבילכם, כבר מילא את קיסריה, וזה בהחלט הופך אותו לקסום ולנחשק. 15 יפות (לפחות) מכל שכבות האוכלוסייה החליטו שהוא ראוי שיתחרו על ליבו. דודו התימני בא עם נדוניה, כל משפחתו, ובמיוחד אמו ציפורה, ולכל אחד מבני משפחתו היה מה לומר על בחירות ליבו בפוטנציה. אהה. טוב, כאילו שבמציאות זה לא כך.

אימא בוחרת בהתחלה בכרמית, היפה התימניה, אבל אחר כך זו מאבדת את קיסמה משום מה, ובוורד הייצוגי זוכה דווקא הגרושה פלוס שניים, לירז, שבטוחה שכשיוודע לדודו ולמשפחה מצבה המשפחתי, היא תאבד את האפיל שלה. מן הסתם, היא צודקת.

אז מי לא בא. אפילו שימי תבורי טרח לבוא ולהציע את ידה של בתו בת אל. כולם עוסקים באובססיביות בשאלה התימנית, מיהו ומהו תימני, מה הוא אוהב ומה לא, במיוחד שקבלת הפנים מחוזקת במרגול (שחזרה מהכפור) והג'חנון ולחוח. תשתדלו עם ח' וע', כן?

רגעים נוגעים. תמם. צילום מסך

ואז דודו מפתיע. למרות האמא התימניה, הוא מאס במאכלים התימניים הקלאסיים. כנראה שמאס גם בבחירות המובנות מאליהן. איך אמרה כרמית התימנית באכזבה? התימני השתכנז. מה לעשות. לפעמים קיסריה עושה את זה.

ואז בא ריאליטי אחר לגמרי, אבל גם הוא, כמו כל ריאליטי טוב, בא לרגש אותנו, לפרוט על מיתרי ליבנו, לנגן עלינו כמו על גיטרה. ואכן, היו שם רגעים נוגעים, בלי שום ספק.

את "אקסטרים מייקאובר" מנחה עמוס תמם, הכוכב העולה, בשבילכם קזבלן. ואם הוא הראשון בתיאטרון, הוא גם הראשון במייקאובר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן