Skip to content

תושב נתניה החזיר 245 כלי נשק למשטרה

בנו של בעל חנות כלי נשק שהלך לעולמו לפני 14 שנה השיב אתמול את כלי הנשק שנותרו בידיו לידי השוטרים ההמומים. ארסנל הנשק הכיל 100 אקדחים ו-145 רובים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כשמשטרת ישראל פרסמה לפני מספר שבועות על ההחלטה למבצע איסוף כלי נשק המוחזקים בבתי תושבים שלא כדין, הבטיחה המשטרה "חסינות" מפני העמדה לדין על אחזקת כלי הנשק. היא הוסיפה, למען הסר ספק, כי החסינות הזו לא תתקיים לגבי עבירה שנעשתה בנשק. שוטרי  משטרה לא העלו בדעתם שתושב אחד יגיע וימסור לידיהם "אוצר" – 245 רובים ואקדחים. זה השלל שהניח אתמול (רביעי) גבר תושב נתניה על שולחן המשטרה בעיר.

התושב נכנס בשעות הצהריים לתחנה והניח על הרצפה את המטען – 145 רובים ו-100 אקדחים. מדובר בסוגי נשק מכל הסוגים: אקדחים , רובי ציד, רובי אוויר ורובי טוטו. לשוטרים ההמומים מכמות הנשק האדירה שנפרשה לעיניהם על הריצפה סיפר האיש כי בעל הנשק היה אביו שנפטר והחזיק בחנות לממכר כלי נשק. האב הלך לעולמו לפני 14 שנה ומאז שכב ארסנל הנשק כאבן שאין לה הופכין. הנשק, כך סיפר, היה מאוחסן בכספת בחנות ששוכנת ברחוב הרצל בעיר.

חלק מהנשק שנמסר למשטרה (צילום: משטרת ישראל)
חלק מהנשק שנמסר למשטרה (צילום: משטרת ישראל)

לדבריו, לפני מספר שבועות החליט לעשות סדר פסח בחנות וכשפתח את הכספת הישנה התגלה האוסף מול עיניו. בתחילה הוא חשב למחזר את הנשק, אבל כשהתפרסם דבר המבצע להחזרת נשק החליט להשיבו למשטרה.

משטרת ישראל והמשרד לביטחון פנים עורכים עד ה-15.6 מבצע ארצי לאיסוף כלי נשק המוחזקים שלא כדין. את הנשק אפשר למסור בכל תחנת משטרה. מפקיד הנשק מחויב להזדהות באמצעות תעודה מזהה. למי שיפקיד נשק בלתי חוקי במהלך תקופת המבצע תוענק חסינות מפני העמדה לדין בעבירה של החזקת נשק שלא ברישיון בלבד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן