Skip to content

בעל פיצוצייה שמכר אלכוהול לקטינים: המשטרה פוגעת בפרנסתי

בעל חנות לממכר אלכוהול ברמת גן ביקש לבטל את צו הסגירה לעסק שלו לאחר שמכר לטענת המשטרה אלכוהול לקטינים. עתירתו נדחתה והוא חויב לשלם הוצאות משפט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יעקב שקד, שופט בית המשפט לעניינים מקומיים ברמת גן, דחה הבוקר (ראשון) את עתירתו של בעלי עסק לממכר אלכוהול ברחוב הרצל ברמת גן, שנגדו הוצא צו סגירה מנהלי על ידי משטרת ישראל. צו הסגירה ניתן ל- 30 יום, החל ב-2 ביוני 2013 ועד ל-2 ביולי הקרוב.

מתחמי האלכוהול בתל אביב (צילום: עמית קרטס בנין)
(צילום אילוסטרציהן)

העותר טען בבית המשפט כי בעצם לא מכר וודקה לקטינים, אלא ללקוח ותיק של העסק, אלכוהוליסט, כך נטען, שרכש את בקבוק האלכוהול ומסר אותו לידי הקטינים. לדבריו, רק בדיעבד נודע לו שכך נעשה וכי לא ידע על כך מראש. כמו כן טען העותר באמצעות עורכת דינו אבישג הלאלי, כי לקצין משטרה אסור לסגור עסק לתקופה של יותר מחמישה עשר יום וכי ה"עונש", איננו מידתי. כהוכחה לדבריו הציג העותר תצהיר של האלכוהוליסט שאישר כי רכש את הוודקה והעביר אותו לקטינים ומכתב מאחד הקטינים שאישר כי מסר כסף לאותו אדם כדי שירכוש עבורו אלכוהול.

אולם השופט לא "קנה" את סיפור הרכישה כפי שהוצג בעדות האדם שרכש לכאורה את המשקה עבור הקטינים, וציין כי "עדותו של אותו עד מצויה בתיק החקירה וסותרת מיניה וביה את המסמך (התצהיר א.מ), המיוחס לו". הוא ציין כי לפני כחצי שנה התרתה המשטרה בעותר על מכירת אלכוהול לקטינים, ועשרה ימים לפני המקרה שלגביו ניתן צו הסגירה, נסגר העסק לחמישה ימים בגין אותה עבירה. הוא גם חייב את העותר בתשלום של 6,000 שקלים הוצאות משפט.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן