Skip to content

הצלחה במבצע האיסוף של המשטרה: 1,360 כלי נשק הוחזרו

המשטרה הודיעה על סיומו המוצלח של המבצע עליו הכריזה לפני חודש. מספר כלי הנשק שהוחזרו היה רב ועדיין נחשב "טיפה בים". בעל המטמון הגדול ביותר - תושב נתניה שמסר 245 כלי נשק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מבצע איסוף כלי נשק שהוחזקו לא כדין בידי אזרחי המדינה, עליו הכריזה המשטרה באמצע מאי האחרון, הסתיים היום בהצלחה. המשטרה התחייבה שלא להעמיד לדין ולא לתבוע את מי שימסור נשק המוחזק בידיו באופן בלתי חוקי, בגין עבירת החזקת נשק, ועם זאת הובהר שלא תוענק חסינות בפני העמדה לדין על עבירות אחרות שבוצעו בנשק או עבירה שבאמצעותה הושג הנשק באופן בלתי חוקי.

כלי נשק צבורים (אתר משטרת ישראל)
כלי נשק צבורים (אתר משטרת ישראל)

לדברי המשטרה, מסיכום המבצע עולה כי נמסרו 1,360 כלי נשק, מתוכם 1195 אקדחים והשאר רובים מסוגים שונים. כמו כן נמסרו לידי המשטרה אמצעי לחימה ובהם: מחסניות, כדורים, רימונים ומוקשים. למעלה ממחצית כלי הנשק נאספו במחוז מרכז, במחוז ת"א כ-370 כלי נשק ובדרום כ-170.

שיאו של המבצע היה בשבוע שעבר , כשתושב נתניה התייצב בתחנת המשטרה בעיר, והניח על ריצפת התחנה לא פחות מ- 245 כלי נשק ! האיש מסר 100 אקדחים ו-145 רובים, ביניהם רובי צייד, טוטו ורובי אוויר. האיש סיפר כי לאביו , שנפטר לפני 14 שנה, הייתה חנות לממכר כלי נשק ברחוב הרצל בעיר. לאחרונה הוא החליט לסדר את החנות ופתח כספת ישנה ואז גילה את ה"מטמון". כששמע על המבצע מיהר להחזיר את כלי הנשק לידי השוטרים ההמומים.

במשטרה מרוצים מאוד מתוצאות המבצע שהביא לצמצום כמות כלי הנשק המצויים בציבור ללא רישיונות מתאימים. גורם המקורב למשטרה אמר היום כי מעבר למפורסם, הרי שתוצאת המבצע מעידה על הכמות האדירה של כלי נשק הנמצאים בידי הציבור ועל ארסנל הנשק שמוחזק שלא כחוק בידי האזרחים. "מה שהוחזר זו טיפה בים", אמר אותו גורם.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן