Skip to content

נמרוד משיח ומעיין דוידוביץ' אלופי ישראל בגלישת רוח

משיח הקדים את אסולין ב-12 נק' לעומת דוידוביץ' שהקדימה את שחר טיבי ב-6 נק' בלבד. באז בל מאילת ניצח בנוער
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נמרוד משיח מעמק חפר ומעיין דוידוביץ' מהפועל ת"א הוכתרו בשבת לאלופי ישראל 2013 בגלישת רוח על דגם הניל פרייד האולימפי. משיח שסיים את שלושת שיוטי היום במקומות 2, 3, 2, צבר 12 נק' והקדים ב-12 נק' את רון אסולין (3, 2, 3) שהסתייע ברוחות החזקות ששררו בימי התחרות על מנת להקדים את שחר צוברי (6, 4, 4) שסיים שלישי בין הישראלים. ביירון קוקאלאניס היווני ניצח בשלושת שיוטי היום וסיים במקום הראשון בדירוג הכללי כשהוא מקדים את משיח בנקודה אחת.

בקרב הנשים מעיין דוידוביץ' מהפועל ת"א זכתה באליפות עם 28 נק' (הניקוד הכולל חושב על סמך הדירוג הכללי בין כל הגולשים – גברים, נשים ונוער), אחרי שסיימה את שיוטי היום במקומות 4, 3, 5 (1, 2, 2 בין הנשים). שחר טיבי מאילת סיימה כסגניתה אחרי תחרות מצוינת בה צברה סה"כ 34 נק', אחרי שסיימה היום שנייה בין הנשים בשיוט הראשון וניצחה בשני השיוטים האחרונים. עפרי גבעתי מאילת סיימה שלישית עם 61 נק', לפני נעומי כהן, מאילת אף היא, שסיימה עם 83 נק'.

בקטגוריית הנוער ניצח באז בל מאילת שהקדים את מעיין רפיח מבני הרצליה ואילון חבנר מאילת. יצוין כי רפיח של השתתף בשיוטי היום הראשון, ואילו ביומיים האחרונים הוא ניצח 3 שיוטים וסיים שני בשלושת האחרים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן