Skip to content

הוגשה תלונה במשטרה נגד אלון חסן

בעקבות תחקיר ערוץ 2, פנתה היום התנועה לאיכות השלטון והגישה תלונה במשטרה לבדיקת התנהלותו של יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, "בחשד לביצוע עבירות פליליות"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התנועה לאיכות השלטון הגישה היום תלונה במשטרה בעקבות סדרת כתבות תחקיר הנוגעות בהתנהלותו של אלון חסן, יו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד. בין הכתבות, כתבתם של יוסי מזרחי ועמליה דואק ביום שישי שחלף באולפן שישי בערוץ השני. התנועה ציינה בהגשת התלונה, כי בשנים האחרונות פורסמו כתבות נוספות של שרון שפורר, בעיתון "הארץ".

אתמול העבירה רשות החברת הממשלתיות  בקשה ליועץ המשפטי לממשלה לבדוק  את התנהלות אלון חסן בנמל אשדוד.

"כשל גורמי פיקוח"

אלון חסן
תלונה בעקבות התחקירים. אלון חסן

לדברי התנועה לאיכות השלטון, "מהכתבות עולים חשדות לכאורה קשים וחמורים לניצול מעמד כעובד ציבור וכיו"ר ועד לעשיית הון עצמי במבחר עסקי משפחה פרטיים, וכן כשל מוחלט של גורמי הפיקוח בנמל ומחוצה לה בטיפול במציאות המעוותת שנוצרה". עמדת התנועה היא כי "ככל שאכן כך הם פני הדברים, עולים לכאורה החשדות לביצוע עבירות פליליות על ידי מר חסן וגורמים בנמל שלקחו חלק במעשים, בין היתר בעבירות עובד ציבור שיש לו זיקה פרטית; שימוש לרעה בכוח המשרה; מרמה והפרת אמונים ולקיחת שוחד".

התנועה לאיכות השלטון מדגישה, כי "ההתנהלות המתוארת בפרסומים משמעותה, כי הנמל אינו מתנהל בצורה תקינה, יעילה, הוגנת וסבירה. נזכיר כי לנמל תפקיד מרכזי וחיוני במשק והתנהלותו הקלוקלת גורמת נזק ישיר לכלכלה הישראלית, כפי שהובהר לא אחת ובין היתר בדו"ח שפורסם על ידי וועדת טרכטנברג – הוועדה לשינוי חברתי-כלכלי".

"לעקור נורמות מושחתות"

זאת ועוד, התנועה פנתה למ"מ מנהל רשות החברות הממשלתיות לפני כשבוע, על בסיס הכתבות שפורסמו בעיתון "הארץ", "בניסיון לברר מה היו ממצאי בדיקות הנמל ובדיקותיהם וכיצד פעלה רשות החברות בנדון. נוכח חומרת הדברים וחשיבות מיצוי הדין עם האחראית על מנת לעקור נורמות מושחתות כאלה מהשורש, בקשה התנועה כי משטרת ישראל תפתח בחקירת החשדות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן