Skip to content

בצריכה מתמדת: נזהרים מהשמש

החופש הגדול מיד מגיע ויחד איתו הבריכה, הים – והשמש • כדי לעבור את הקיץ בשלום בחן המדור חמישה מוצרים חדשים להגנה מפני קרינת השמש • בין הגנה על עור רטוב לעור רגיש, קבלו המלצה מה לקנות ועל מה לוותר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: להגן על העור

המציעה: שופרסל

מה זה אומר? SUN, סדרת מוצרי הגנה הכוללת תשעה מוצרים למבוגרים ולילדים, בדרגות SPF שונות.

מה אנחנו אומרים? ניסינו את תרסיס הגוף למבוגרים ברמת הגנה 30 SPF. מדובר בתרסיסי שקוף המתייבש במהירות ומשאיר עור מעט מבריק והרבה ניחוח אביבי מאחוריו. הוא מספק את ההגנה המיוחלת וכל זה בבקבוק ספריי נוח לשימוש שכמותו יש לכל המתחרות (שוב, זה אינו חסרון רק עובדה). המחיר, יש לציין, נוח מאוד.

המחיר: 35 שקל ל-200 מ"ל, 30-35 שקל ל-60-200 מ"ל של שאר המוצרים, להשיג בשופרסל.

הציון: [rating=5]

ההצעה: להגן על עור רטוב

המציעה: סקין גארד

מה זה אומר? Wet Skin, סדרת מוצרים בצורת ספריי המבטיחים להיות עמידים על עור רטוב.

מה אנחנו אומרים? הסדרה כוללת תרסיסים ברמה של 30/50 SPF, וכן תרסיס לילדים ברמת 50 SPF. ניסינו את המוצר למבוגרים, שרוסס בקלות ובנוחות מבקבוק שכמותו יש לכל המתחרות (זה אינו חסרון, רק עובדה). העיצוב, בכל מקרה, מבדיל בינם לבין המתחרים. מדובר בחומר שקוף המתייבש במהירות ומשאיר עור מעט מבריק ומוגן היטב. בכל הקשור לעמידות במים, לנו אין דרך לבדוק זאת באופן ודאי.

המחיר: מ-60 שקל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

הציון: [rating=4]

ההצעה: להגן על עור הפנים

המציעה: יפית אלימלך

מה זה אומר? Ultra Sun Defense UV Pearl TM Technology SPF 50, מתוך ליין מוצרי ההגנה של הקוסמטיקאית הידועה.

מה אנחנו אומרים? המוצר מגיע באריזה לבנה ונוחה לשימוש, ממנה יוצא המוצר הלבן והמוכר. מצד אחד מבטיחים לנו מוצר חדשני, המבוססת על טכנולוגיית פנינים המגנה על העור באופן טוב יותר מבעבר. בפועל, לחומר יש את אותו מרקם כמו של המוצרים הקלאסיים עם אותו הריח והמרקם הכבד; הוא נספג בעור לאחר מריחה אינטנסיבית ומגן עליו – עד כמה שאנו יודעים לומר – כמו הקודמים לנו. מצד אחר, ישנם שני הבדלים בינו לבין מוצרים ותיקים: על האריזה לא רשום כי הוא מיועד לעור הפנים, מה שעשוי לבלבל אם שוכחים לאחר זמן מה למה הוא מיועד. שנית, המחיר הגבוה.

המחיר: 350 שקל ל-90 מ"ל, להשיג ביפית אלימלך מרכז קוסמטי רפואי, תל אביב.

www.yafitelimelech.co.il

הציון: [rating=2]

ההצעה: להגן על עור פנים רגיש

המציעה: LA ROCHE–POSAY

מה זה אומר? Anthelios XL, סדרה של שני מוצרים להגנה על עור פנים רגיש, האחד לעור רגיל עד מעורב והשני לעור מעורב עד שמן.

מה אנחנו אומרים? אנו ניסינו את המוצר המיועד לעור פנים מעורב עד שמן, שהתאפיין במרקם נוזלי יחסית הנספג במהירות יחסית בעור. הוא סיפק הגנה טובה מפני השמש ומנע את אותם הגירויים העשויים להתעורר בעור פנים רגיש, הודות לשימוש ברכיבים שאינם מעוררי אלרגיה. המוצר סיפק לעור השמן מראה מאט.

המחיר: 148 שקל ל-50 מ"ל, 88.8 שקל במבצע קיץ, להשיג בבתי מרקחת פרטיים בלבד.

הציון: [rating=4]

ההצעה: להגן על העור באופן טבעי

המציעה: Life

מה זה אומר? Natural, סדרת מוצרי הגנה המבוססים על רכיבים טבעיים הכוללת תרסיס גוף ותחליב פנים למבוגרים ותחליב לתינוקות, כולם עם מקדם 50 SPF.

מה אנחנו אומרים? המוצרים אינם מכילים רכיבים שנויים במחלוקת דוגמת צבעים סינתטיים, שמן מינרלי וחומרים משמרים, ובכך תועלתם. עם זאת, רשימת הרכיבים חושפת שימוש בחומרים כימיים ובראשם הטיטניום, שהוא הרכיב המונע בפועל מקרני השמש לחדור את העור. במבחן הניסיון, התחליב לעור הפנים למבוגרים היה נוח מאוד לשימוש, עם מרקם נוזלי שנספג במהירות יחסית.

המחיר: 58 שקל ל-60 מ"ל של תחליב לפנים, 73-85 שקל ל-150-230 מ"ל של שאר המוצרים.

הציון: [rating=4]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן