Skip to content

שתי חוליות של משליכי אבנים ובקת"בים נעצרו בשומרון

משטרת בנימין בשיתוף צה"ל עצרו השבוע חמישה פלסטינים כשרשותם בקבוקי תבערה מוכנים להשלכה. חלקם נתפס בעת מעשה. שלושה מהם נעצרו עד תום הליכים ובקרוב יוגש כתב אישום בעניינם ושנים אחרים יובאו מחר להארכת מעצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת בנימין עצרה השבוע  שתי חוליות של מיידי אבנים ובקבוקי תבערה בכבישי 465 ו-463 בשטחים. סך הכול נעצרו חמישה פלסטינים ובתוכם קטין.  ביום שני האחרון נעצרו שלושה חשודים פלסטינים, בהם הקטין, תושבי הכפר דיר עמר בחשד כי השליכו בקבוק תבערה לעבר רכב ישראלי בכביש 465. השלושה נעצרו ממש בעת מעשה. בנוסף נתפשו ברשותם עוד שני בקבוקי תבערה מוכנים להשלכה.

שלושת החשודים הועברו לתשאול באגף חקירות, כשבמהלך חקירת הקטין הוא הודה במיוחס לו ואף הפליל את עצמו בארבעה מקרים נוספים של ידויי אבנים. כמו כן הוא הפליל את יתר החשודים שהיו עמו. התיק עצמו הועבר לטיפול התביעה הצבאית והחשודים נעצרו עד תום הליכים.

בקבוקי התבערה בשקיות כפי שנתפסו ע"י כוח צה"ל (צילום: משטרת בנימין)
בקבוקי התבערה בשקיות כפי שנתפסו ע"י כוח צה"ל (צילום: משטרת בנימין)

אמש (רביעי), בצומת הפרסה (כביש 463), נעצרו על יד כוח צה"ל שני פלסטינים תושבי הכפר נעמה, כשברשותם נתפסה שקית שהכילה בקבוקי תבערה מוכנים להשלכה. בחקירתם הודו השניים כי היה בכוונתם להשליך את הבקבוקים לעבר רכבים ישראלים. אחד משני החשודים הוסיף והודה בשני מקרים נוספים של ידויי אבנים לעבר כלי רכב ישראלי.

מחר (שישי) בשעות הבוקר תבקש המשטרה להאריך את מעצר שני החשודים בבית משפט צבאי במחנה עופר. מפקד פיקוד מרכז, אלוף שי  ניצן, אמר השבוע כי הוא מבחין בדאגה בהתגברות השלכות האבנים ובקבוקי התבעירה בגדה המערבית והוסיף כי הוא צופה הסלמה חריפה אם שיחות המו"מ בין הרשות ילשראל לא ייפתחו בשבועות הקרובים. דבריו אלו זכו לביקורת קשה מפיו של זאב אלקין, יו"ר הקואליציה. שאמר כי  דברים מסוג זה, המושמעים מפי אנשי ביטחון, מחלישים את ישראל ומחזקים את הטרור.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן