Skip to content

משה כחלון לאקדמיה – יקבל תפקיד בכיר במכללה בנתניה

השר לשעבר, שהיה מזוהה יותר מכל עם הנושאים החברתיים והצרכניים בישראל, יעמוד בראש מרכז חדש שיקדם פתרונות יצירתיים לבעיות יוקר המחיה של מדינת ישראל. "במרכז ניצור את הבסיס של הרפורמות אשר יטיבו וישפרו את חייהם של אזרחי ישראל״
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קריירה חדשה לשר לשעבר, משה כחלון. אחרי שנתניהו חזר בו מההבטחה, למנות את כחלון לראש מנהל מקרקעי ישראל – נמצא לו עיסוק חדש: משה כחלון יעמוד בראש מרכז חדש, שיקדם פתרונות יצירתיים לבעיות יוקר המחייה של מדינת ישראל. המרכז יוקם במכללה האקדמית נתניה שבראשה עומד הפרופ' צבי ארד.

כחלון יכהן כיו"ר המרכז ויפעל על מנת לקדם רפורמות חברתיות כלכליות בחברה הישראלית תוך הסתכלות כוללת על המדיניות הציבורית הנכונה למען אזרחי ישראל ולמען הכלכלה הישראלית.

משה כחלון - מכסא המיניסטר לקריירה האקדמית (צילום: רפי מיכאלי)
משה כחלון - מכסא המיניסטר לקריירה האקדמית (צילום: רפי מיכאלי)

כחלון, הקדיש את החודשים האחרונים ללימודים באוניברסיטת הרווארד. בין משה כחלון והמכללה האקדמית נתניה קשר ארוך שנים: כחלון הוא בוגר ביה"ס למשפטים במכללה האקדמית נתניה ולפני כשנתיים העניקה לו המכללה תואר דוקטור לשם כבוד על הרפורמות שביצע כשר למען אזרחי המדינה.

במכללה האקדמית נתניה אומרים כי המרכז החדש מוקם במסגרת התפיסה שמלווה את המכללה מיום הקמתה – אקדמיה פעילה שאיננה במגדל השן. המרכז יהווה תרומה של הקהילה האקדמית לקידום פתרונות ממשיים בחברה ויורכב מצוות יועצים, חוקרים ואנשי אקדמיה שיגבשו רפורמות לקידום החברה ולכלכלה הישראלית ובראשן סוגיות הדיור והתשתיות. בין מטרות המרכז: הקמת והנעת מנועי צמיחה למשק הישראלי, קידום הכלכלה בהווה ובעתיד וצמצום פערים חברתיים ואי שוויון.

״קיבלתי על עצמי לכהן כיו"ר המרכז לרפורמות ממשל ומנהיגות מתוך ראיה והבנה שחשוב לשמור על השיח החברתי כלכלי למען קידום החברה הישראלית על כל מאפייניה", אומר משה כחלון. "במרכז ניצור את הבסיס של הרפורמות אשר יטיבו וישפרו את חייהם של אזרחי ישראל״.

פרופ' צבי ארד, נשיא המכללה האקדמית נתניה: "אנו מקדמים בברכה את משה כחלון על החלטתו לעבור מהשדה הפוליטי לשדה האקדמי כדי לקבל נקודת מבט חדשה על בעיותיה של החברה הישראלית, בתקווה גדולה שבעתיד תוכל לסייע לו ולהשפיע על דרך פעולתו. המכללה האקדמית נתניה פועלת רבות בנושאים החברתיים והכלכליים הנמצאים על סדר היום ולכן הצטרפותו של כחלון למכללה תוסיף נדבך משמעותי לעשייה המבורכת שלה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן