Skip to content

מנקים את ב"ש: מעצר עבריינים וסגירת פיצוציות ומועדוני הימורים

במבצע רחב היקף עצרו שוטרי הדרום בסוף שבוע 41 חשודים במכירת סמים, שהיה בלתי חוקית, התפרצויות, החזקת רכוש גנוב ועוד. החשודים הובאו להארכת מעצר וחמש פיצוציות נסגרו בצו מנהלי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במבצע רחב ידיים, שהחל ביום חמישי שחלף והסתיים ביום שישי, עצרה משטרת באר שבע 41 חשודים בעבירות של התפרצות, גניבה ומכירת סמים. חמש פיצוציות שבהן הופעלו גם הימורים נסגרו ועוד 27 שוהים בלתי חוקים עוכבו.

במהלך המבצע נערכו גם חיפושים בבתי חשודים ובהם נתפסו סמים ורכוש החשוד כגנוב, כמו טרקטורון, מחשבים ניידים, מכשירי טלפון סלולריים ועוד.

מבצע נרחב נגד הפשיעה בעיר (צילום: משטרת ישראל)
מבצע נרחב נגד הפשיעה בעיר (צילום: משטרת ישראל)

בהוראת מפקד מחוז דרום, ניצב יורם לוי, הוחלט על ביצוע מעצרים נרחבים וסגירת מוקדי פשיעה בדרום. את המבצע הוביל נצ"מ תומר בוש, מפקד תחנת באר שבע, והשתתפו בו 454 שוטרים ממחוז דרום. בתחנת באר שבע, שם התקיים המבצע המחוזי השבוע, נערכה עבודת מטה במהלכה מופו מחוללי הפשיעה בעיר ונקבעו יעדים לפעולה אשר משפיעים על תחושת הביטחון ואיכות חייהם של התושבים בעיר.

בעלי הפיצוציות שמכרו על פי החשד חומרים מסוכנים, הוזמנו לשימוע וחמש פיצוציות נסגרו ל-30 יום בהוראה מנהלית. בבתי 12 חשודים מכלל העצורים נמצאו שקיות מהחומר "נייס גיא" בכמות גדולה, בולי LSD ופלטות של חשיש.

עוד בוצעו במהלך המבצע 160 השמדות של אלכוהול ונרשמו 263 דוחות תנועה ברחובות בהם שיעור המעורבות בתאונות דרכים הוא גבוה. כל העצורים הובאו ביום שישי האחרון להארכת מעצר בבית משפט השלום בבאר שבע.

מפקד מרחב הנגב, תת ניצב פרץ עמר, ציין כי לפעילות זו תהיה השפעה דרמטית ומיידית על תחושת הביטחון של הציבור ואפקט הרתעה משמעותי ביותר, הן בטווח הזמן המידי והן לטווח הארוך.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן