Skip to content

פליסיאן הודה ברצח והחמיא לחוקרים על פיצוח התיק

שני מדובבים שהוחדרו לתאו של החשוד ברצח בברנוער, הצליחו לדובב את חגי פליסיאן שהודה בפניהם בביצוע הרצח. "אני רוצה לפטר את הסנגור. יש לכם הכול עליי, ביצעתם את הפענוח", הוא אמר. בית המשפט הורה על מעצרו של עד המדינה בתנאי מעצר בית למשך 30 יום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האם חגי פליסיאן הודה  ברצח בברנוער? – כנראה שכן. בדיון בהארכת מעצר שנערך היום (ראשון), בבית משפט השלום בתל אביב, חשפה היום המשטרה כי פליסיאן הודה בפני שני מדובבים שהוכנסו לתאו , כי הוא ביצע את הרצח.

"אני רוצה לפטר את הסנגור, חבל לי על הכסף. יש לכם הכול עליי, ביצעתם את הפענוח, תטפחו לעצמכם על השכם", אמר פליסיאן לחוקרי המשטרה. יחד עם זאת כשנשאל על ידי החוקרים אם ביצע את הירי, השיב בשלילה. אין ספק כי המשטרה הצליחה לבצע תרגיל לחגי פליסיאן, היא החדירה שני מדובבים, שוטרים סמויים של ימ"ר ת"א, אל תא המעצר. אלו התחזו לעבריינים ושהו איתו במשך כמה ימים ובשלב מסוים הוא התוודה בפניהם על ביצוע הרצח. עוד נודע, כי לאחר דבריו לחוקרים הוא התקשר לסנגורו, עו"ד משה שרמן, וביקש ממנו לפרוש מהתיק משום שכבר נפל בלשונו מול המדובבים המשטרתיים.

חגי פליסיאן
חגי פליסיאן - הודה ברצח בברנוער

הדברים נחשפו על ידי פקד רוני חג'ג' במהלך הדיון בפני השופט עידו דרויאן. השופט האריך את מעצרו של קרוב משפחתו של פליסיאן, ששמו נאסר לפרסום, ביומיים נוספים. הוא קבע כי המשטרה מיצתה את חקירת מעורבותו בפרשת הרצח בבר-נוער, אך האריך את מעצרו בשל החשד נגדו כי ניסה לקבל אקדח נוסף מעד המדינה. חוקרי המשטרה הגישו לשופט את חומר החקירה שנאסף עד עתה, הכולל את ההתפתחות החדשה בפרשה.

טרלן חנקישייב, החשוד השלישי במעורבות בפרשה, שנעצר עם השניים בתחילת החודש, שוחרר למעצר בית בן 14 ימים, בהסכמת הצדדים. בית המשפט אסר עליו להתקרב לפרדס כץ.

עד המדינה הובא אחר הצהריים במבצע חשאי לבית המשפט מוקף בבלשים ושוטרים והשופט אישר את בקשת התובע, רפ"ק גל אידל, לעצור את עד המדינה ל-30 יום בתנאי מעצר בית בתקן משטרתי או בכל מקום בו למשטרה יש פיקוח. עד המדינה הופיע ללא סנגור, ויתר על זכותו להיות מיוצג בדיון זה, והסכים לדרישת התביעה. השופט החליט כי העד יחתום על ערבות עצמית של  שלושת אלפים שקלים, ויועבר למעצר בית בידי המדינה.

נוצר מצב מוזר בו עד מדינה, ששהה בדירת מסתור בהשגחת המשטרה, נמלט, הפך לעצור בתנאי מעצר בידי המדינה וממשיך להעיד ולשתף פעולה עם המדינה. את בריחתו מדירת המסתור הסביר העד לחוקריו:  "הייתי לחוץ, לכן ברחתי. אני מרגיש שבגדתי בחברים שלי. אף אחד לא איים עלי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן