Skip to content

ההאשמה בפופוליזם היא רק עוד תחליף לאיראן

פופוליזם זו הבעיה? פופוליזם? הם אפילו לא מתבלבלים כשהם צוחקים לנו בפנים ומשתינים לנו בחשבון הבנק. פופוליזם זול מהזן הנחות ביותר זה מה שהביא אותם לכסא הממשלה, במיוחד אין עתיד והאח המוגבל חמורות מנטלית עם הרסיס בתחת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קינג ביבי חוזר ובגדול, בענק. אין טוב ממנו בתחום היחיד שהוא מתמחה בו. ביבי הוא אלוף העולם בדמגוגיה גם לשנת 2013. קינג ביבי מוביל את פודליו מהליכוד ואין עתיד למנטרה היומית תוך צהלות שמחה שהפופוליזם זו הסכנה לישראל, ורק היא. סכנה עסקית, פיננסית, קיומית, שתבריח מכאן את כל בעלי הממון העמלים קשה לפרנסתם כי הם-הם הקטר שעדיין מושך את המשק קדימה. זה הוא אמר, ולפיד חזר ואמר כי יהיר מבין הכל. הפופוליזם עלה למזבח מבזקי החצי, ויחזיק מעמד בדיוק בזמן שבין המבזקים, שזה זמן קיומה הנצחי של כל החלטה שביבי מקבל. הפופוליזם זה האנרכיסטים החדש, שהם השמאל הקיצוני החדש, שהם הסוציאליסטים החדש, שהם הקומוניסטים, וכל אלה רק תחליפים רגעיים לאיראן-איראן. נתבל את המנטרה בשילוש הקדוש של חזק-משילות-אחריות ויש לנו בינגו.

למכור את הילדים שלנו לעבדות באסדות גז לא שלנו

פופוליזם זו הבעיה? פופוליזם? הם אפילו לא מתבלבלים כשהם צוחקים לנו בפנים ומשתינים לנו בחשבון הבנק. פופוליזם זול מהזן הנחות ביותר זה מה שהביא אותם לכסא הממשלה, במיוחד אין עתיד והאח המוגבל חמורות מנטלית עם הרסיס בתחת. הם הביאו את המושג פופוליזם לשיא ההצלחה הפוליטית שלו, ועוד מתחזקים אותו בפייסבוק כשופר הרשמי של מדינת ישראל. עשו מהפופוליזם זן, פופוליזן. עכשיו אני ואתם אשמים בפופוליזם, כי לא ממש בא לנו לתת לאיש אחד, תשובה שמו, משהו כמו חצי טריליון שקל מתנה מהגז שלנו שזה. פופוליזם של קינג ביבי ולקקניו, מסריח מאדי אלכוהול, סיגרים, ארוחות דשנות ודלק מסוקים, הביא אותם למכור את הילדים שלנו לעבדות באסדות גז לא שלנו.

(צייר: מאיר מירב)

הסיפור של קינג ביבי הוא הסיפור האמיתי מאחורי הבחירה של פרופ' פרנקל לכהונה שלישית בניגוד לחוק. פרנקל לא הבעיה ובטח שלא הפתרון. זה ביבי, רק ביבי, ויאיר אולי עשה קולות של שטיח בבחירה הזו (אפילו ביבי לא מטומטם מספיק להקשיב לאיש חסר השכלה וכל ניסיון שהוא בתחום עסקי-פיננסי, בשביל בחירת נגיד בנק ישראל). ביבי חיפש ארוכות מישהו שיציל לו את התחת מהארמגדון הפיננסי שיצר בישראל, להזכירכם 200+ מיליארד שקל מינוס רק בקדנציה הקודמת. אם נשתמש באנלוגיות של ביבי, אז ישראל נדחפה לתהום בלי מצנח, ומלאה ברסיסים. אף אחד בעולם כולו, לא רצה, לא הסכים, סרב להצעות, לבוא ולהיות נגיד הבנק בישראל. אף אחד לא הסכים לעבוד עם ביבי, לטפל בכלכלה שביבי השמיד ולקחת אחריות על המשק ופצצת האטום החברתית-כלכלית של הנדל"ן שביבי ופישר יצרו יחד. זה החור שאליו נדחף פרנקל, והוא זה הכחלון החדש שלפני הבחירות.

אז כתוב בחוק שמותר רק שתי קדנציות לנגיד בנק ישראל, אז כתוב

הדרך לביצוע מעשי סדום ואונס בחוקי מדינת ישראל של ביבי-ליברמן-לפיד-בנט היא די פשוטה, ואת היסודות הניח לוברמן בקדנציה הקודמת.– פאק דה סיסטם, נשנה את החוק לטובתנו. אז כתוב בחוק שמותר רק שתי קדנציות לנגיד בנק ישראל, אז כתוב. נשנה את החוק כפי שנרצה, העיקר שנשרוד עוד שבוע בשלטון. הבושה התחלפה בגאווה מוחצנת, כי הנה נתיני מדינת עבדות ישראל, צאו וראו איך השליטים הכל-יכולים מצאו עוד פתרון מבריק לבעיה ישנה. לא מתאימה לכם הדמוקרטיה החדשה שלנו? (לכו תחפשו מי ינענע אתכם, עם של מניאקים) אל דאגה, בבחירות הבאות נשנה את זה לפוטינקטורה חדשה ואז נראה כמה זמן יעבור עד שהמשטרה תוכל להיכנס לכם הביתה ללא צו מתי שהיא רוצה. פופוליסטים, זדיינו.

החרצוף הזה עוד מעז לגנות את הפופוליזם כסכנה, כאשר הוא זה שלקח את הפופוליזם כאובליסק רעיוני לבזבוז של 11 מיליארד שקל ועוד כמה מיליארדים כל שנה, אל מול תקיפה באיראן שלעולם לא תתקיים. במקרה הזה רק פופוליזם גדול יותר, של נשיא מוסלמי אמריקני שונא ישראל, ניצח את הפופוליזם הקטן והיקר של נתניהו. ולא רק על הפופוליזם הזה מלין ביבי. הפופוליזם לקח לו את המיטה בטיסות, יימח שמכם #שרהנתניהו, והפופוליזם מכריח אותו להתעסק במה שהוא לא אוהב להתעסק – במציאות. הפופוליזם כותב אותו בהיסטוריה של ישראל כחדל אישים ריקני ומתלהם, ראש הממשלה הגרוע בתולדות המדינה. אבל אם חשבתי ששטייניץ הוא שר האוצר הגרוע ביותר אי פעם, עד שבא לפיד, חכו באותה בסבלנות עד שגדעון סער יהיה ראש הממשלה.

כל יום אנחנו עדים לבריונות ממשלתית נגד האזרחים, מכירת המדינה ונכסיה לבעלי ממון, לבנקים, ולמעגל הקסמים הכלכלי של מי שלוקח ולא מחזיר. אנחנו חיים את ריסוקה של הדמוקרטיה הישראלית בחוקים אנטי דמוקרטיים כמו בחירת שופטים על ידי פוליטיקאים (פוטין-פוטין-פוטין-פוטין), ועומדים מהצד, לא אומרים מילה. נשארנו עם כמה מאות מפגינים אמיצים שנלחמים בקג"ב או הסקוריטטה המחודש שלובש מדים כחולים וסמל משטרת ישראל. משטרה שעוצרת אנשי מחאה לא אלימים, בצו של שר המשטרה שלה שקיבל את הצו שלו מפושע מורשע בדין ונאשם בבית המשפט. כל יום סיסמאות, סטטוסים, וריקנות שלטונית. יעקב פרי שם, יעל גרמן שם, גם הם ירשמו כאשמים.

לעזאזל עם הביבי ואין עתיד, מה פופוליסטי כל כך להצביע על החלטות הגז בכנסת ישראל? רק מי שמרמה, משקר, גונב, עושק ומסתיר, בעיקר מסתיר, הוא זה שמפחד מהצבעה גלויה בכנסת. זה לא משילות, ולא אחריות, להפך, זו פחדנות פופוליטית. ממה הם מפחדים? הם מפחדים שהכנסת, בהברקה או אצילות או סתם חוט שדרה למען השליחות הציבורית, עוד תשנה להם את החוק, וזה יחתוך להם את הקופון, את הקומיסיון, את הג'ובים, את התרומות. זה הכל כסף, כל המדינה זה רק כסף.

[related-posts title="מאמרים נוספים מאת זיו טרנר"]

עמוד הפייסבוק של מאיר מירב

2 Comments

  1. יפה
    25 ביוני 2013 @ 21:03

    בחירות הן מדד של פופוליזם. אם ביבי לא פופוליסט כיצד נבחר?

    יש בכלל טרנד מוזר שאומר: כל מה שנראה נכון – בטוח לא.. למשל: שר אוצר מוסרי? – יהיה גרוע. כלכלה הוגנת ? – רעה לאזרחים. ראש ממשלה ישר? – לא יכול לנהל את המדינה. אזרחים מן השורה נעדרים , לפי אותה גישה , את התחכום שקיים בצמרת המדינה כך שאינם מבינים את המורכבות של המציאות ולכן הם רואים דברים כפשוטם: טובים בטעות כטובים ורעים בטעות כרעים.

    • זיו טרנר
      26 ביוני 2013 @ 16:35

      זה לא טרנד. הם מוכיחים חדשות לבקרים כי כל מה שחושבים עליהם, נכון הוא.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן