Skip to content

"משפחת פרקינסון" – תיעוד של התמודדות אמיצה עם המחלה

סיפורה המיוחד של אישה צעירה שמחלת הפרקינסון תקפה אותה באמצע החיים - מחלה המזוהה כמחלה של זקנים. סרט תעודה חדש שישודר במסגרת "הסיפור האמיתי" בערוץ הראשון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יעל מישר, בת 38, מתמודדת עם מחלת הפרקינסון מגיל 29 – בסרט תעודה חדש מבית היוצר של הערוץ הראשון. היא יוצאת למסע הישרדות, שלה ושל חולים נוספים שהכירה, בהם האלוף אביהו בן נון, מפקד חיל האוויר לשעבר. יחד ולחוד הם מנסים להמשיך לחיות, לעבוד, לאהוב ולהוליד ילדים למרות ההשלכות והקשיים העומדים בפניהם.

יעל מישר היא זמרת יפיפייה, נשואה באושר, המגלה ביום בהיר אחד ללא הודעה מוקדמת, כי היא חולה במחלת הפרקינסון, ידיעה שהופכת את חייה בן רגע. יעל בוחרת להתמודד עם המחלה בכל האמצעים העומדים לרשותה. היא עוברת ניתוח לשיפור איכות חייה ובמקביל מנסה לחזור לקריירת המוזיקה שלה שנפסקה כתוצאה מגילוי המחלה. במסעה פוגשת יעל את זאב נחמה ולהקת אתניקס ומנסה לעניין אותם ביכולות הווקאליות שלה. 

לאחר הניתוח מחליטה יעל כי היא רוצה להיכנס להריון כנגד כל הסיכויים. הרופאים אינם בטוחים בסיכויי המהלך, מכיוון שלרפואה אין מספיק ניסיון עם חולות צעירות שנכנסו להריון. כחלק מהתמודדותה של יעל עם המחלה היא נחשפת לחולים נוספים דרך עמותת הפרקינסון הישראלית, בהם אביהו בן נון, מי שהיה מפקד חיל האוויר.

סיפורם של יעל ושאר החולים הוא סיפור על התמודדות אמיצה אל מול מחלה כרונית לא פשוטה. סיפור על אופטימיות בלתי נגמרת, על עזרה הדדית, על מאבק ללא פשרות, אהבה ללא תנאים ותקווה אחת גדולה.

במאי: עדו גרונר, עורכת: אסתר לוין, צלם: דני גרשון, מפיקה: לאה לוין.

"משפחת פרקינסון" ישודר במסגרת רצועת "הסיפור האמיתי", יום ראשון 7.7.13 בשעה 21:00 בערוץ הראשון וב-HD (ערוץ 511).

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן