Skip to content

פעילי מחאה חסמו את צומת נמיר-ארלוזורוב בת"א

קבוצת פעילי מחאה חסמו אמש את הצומת מול תחנת הרכבת סבידור בתל אביב. הם קראו לממשלה להקפיא את החלטתה לאשר את יצוא גז ולפעול בדחיפות לחידוש הבנייה של הדיור ציבורי בישראל. כמה נהגים יצאו מהרכבים והצטרפו למפגינים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הפגנה זוטא בצומת ארלוזורוב (צילום: מעין ראם)
הפגנה זוטא בצומת ארלוזורוב (צילום: אילן ערב)

כשלושים פעילי מחאה חסמו אמש (שלישי) ב-23:30 את צומת הרחובות דרך נמיר וארלוזורוב סמוך לתחנת הרכבת בתל אביב. הפעילים קראו לממשלה לפעול להקפאת ההחלטה המאשררת מכירת 40 אחוז מהגז הטבעי של ישראל לחו"ל ולפעול בדחיפות לחידוש הבנייה של הדיור ציבורי בישראל. לאחר כרבע שעה עזבו המפגינים מרצונם את הצומת ופקק התנועה שהתהווה במקום השתחרר.

(צילום: מעין ראם)
אוהל על הכביש בצומת (צילום: אילן ערב)

קדמה לכך ישיבה של פעילי מחאה במאהל ארלוזורוב – מאהל חסרי דיור הסמוך לתחנת הרכבת. בישיבה נכחו מובילי מחאה מרחבי הארץ שדנו בהמשך פעולות המחאה בארץ ובהתמקדות בפריפריות. סוכם בישיבה כי יוקמו צוותי עבודה שיגבשו דרכי פעילות ברמה הארצית וירכזו הצעות להעברת מסרים לציבור הרחב. בתום הישיבה הוחלט על יציאה להפגנה זוטא, כדי לעורר את מודעות הציבור.

ההפגנה התקיימה מול המתחם של תחנות האוטובוסים הסמוך לרכבת. במקום נוצר פקק תנועה. חלק מהנהגים צפר בהזדהות והיו שכעסו על הנעשה. כמה נהגים אף יצאו מהרכבים והצטרפו למפגינים. בתום זמן קצר עזבו הפעילים את המקום והתנועה חזרה לסדרה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן