Skip to content

המבוקש הנוסף באונס באלנבי הסגיר עצמו למשטרה

החשוד השלישי במעשה האונס בשתי צעירות במועדון אלנבי בתל אביב הגיע לתחנת המשטרה וטען כי הכול נעשה בהסכמה. הבוקר עצרו שוטרי תחנת משגב שני חשודים שסחטו בכפייה יחסי מין מצעירה מהגליל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חשוד נוסף במעורבות באונס של הצעירות במועדון "אלנבי 44" בתל אביב הסגיר את עצמו הבוקר (רביעי) למשטרה בתחנת לב ת"א. אל החשוד נלווה עורך דינו, עו"ד עופר אלמוג. בשיחה שערך החשוד עם אחד מכלי התקשורת צוטט החשוד ואמר "ישבתי בספה של המועדון ואחת מהן ניגשה אליי. היה כבר שש בבוקר. היא ישבה לידי והתחילה לנשק אותי. היא אמרה לי שהיא בת 19 וחצי, שאין לה כסף ושהיא מחפשת עבודה. ראיתי את הברמן מתנשק עם חברה שלה והולך איתה לשירותים. אנחנו התנשקנו, שכבנו, הכול היה בהסכמה".

המועדון באלנבי (צילום: גוגל)
המועדון באלנבי (צילום: גוגל)

החשוד הוסיף: "התחלנו לעשות סדר, ראינו שהן כבר עייפות, אחת מהן ישבה תשושה, הצעתי לה מים. אמרתי לה: 'אתן צריכות לצאת, אנחנו סוגרים'. היא שמעה אותי והבינה אותי. אמרה שהיא לא רוצה לצאת מהכניסה הראשית. הצעתי לה להזמין מונית, אבל היא התנגדה ואמרה שהיא רוצה לשבת ולהישאר עם חברה שלה".

תחילת הפרשה ביום ראשון השבוע, כאשר עובר אורח הבחין בשעות הבוקר בשתי הצעירות – האחת בת 17 והשנייה תחגוג בקרוב את יום הולדתה ה-18 – מטלות חסרות הכרה סמוך למועדון ברחוב אלנבי. צוות מד"א שהוזעק למקום הזמין את המשטרה ואחת מהן סיפרה לשוטרים שהיא חושבת שהיא נאנסה. שני חשודים נעצרו, בעל המועדון ועובד המועדון. בעל המועדון שוחרר למעצר בית מלא והשני נותר במעצר. על פי החשד הן נאנסו על ידי עובדי המקום, לאחר שהשקו אותן באלכוהול עד שהגיעו למצב של ערפול חושים.

במהלך הדיון בהארכת מעצר, שנערך בבית משפט השלום בתל אביב,  סיפר חוקר המשטרה כי "לא היה לשתי הנערות כוח להתנגד. הן היו סמרטוט". על פי החוקר, ניתנה להן כמות אלכוהול ניכרת והן לא היו מסוגלות לעמוד על רגליהן. השופט שאול אבינור הגדיר את החשד המתואר כמעשה אונס ואמר כי הנערות נוצלו.

הבוקר עצרו שוטרי תחנת משגב שני חשודים, תושב נצרת בן 23 ותושב הקריות בן 32, בחשד לסחיטת צעירה בת 17 מאזור הגליל המערבי אותה הכירו לפני כמה חודשים. על פי החשד, השניים איימו על הצעירה כי ברשותם תמונות עירום שלה ואם לא תקיים עימם יחסי מין, יפיצו את התמונות ברשת האינטרנט. הם יובאו היום לבית משפט השלום בעכו לדיון בהארכת מעצרם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן